2019
Ако карате това чудовище с тегло приблизително 400 килограма и сте свикнали да се мушкате между колите, трябва незабавно да го прекратите. Защото легендарният Goldwing има толкова титанични размери, че ще го чувствате като автомобил – няма шанс да се провирате по осевата линия. А ако натиснете клаксона, хората ще започнат да се обръщат – и вероятно ще очакват да видят камион зад себе си.
В последното си издание Goldwing е още по-приятен за каране – надали има по-приятен начин да се наслаждавате на пейзажа, особено ако шофирате със скорост до 110 км/ч. Тогава исполинът гарантира най-голям комфорт. При тестовата машина 7-степенната трансмисия с два съединителя ни направи брилятно впечатление с „мазната“ смяна на предавки, но в първия момент щракването от работата й беше леко стряскащо. В режим Tour кутията изобщо не бърза да превключва низходящо – едва в крайна позиция на газта, при „кикдаун“ (ако можем да го наречем така) ако сте на седма например, ще върне на пета.
Невероятно атрактивно дори на фона на цялата картина изглеждат разположените ниско (точно пред 6-цилиндровия боксер) фарове за мъгла – които са оригинален аксесоар на Honda.
ИЗВОД
При Goldwing едно е сигурно: ако жена ви мрази мотоциклетите, но искате да я накарате да се вози зад вас, тази машина е последната ви надежда! Защото огромната Honda предлага комфорт, който действително граничи с този при лек автомобил. И същевременно привлича погледите както никое друго превозно средство.
ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ
Двигател 6-цил. боксер
Работен обем 1833 куб.см
Макс. мощност 93 кВт (126 к.с.) при 5500 об/мин
Макс. въртящ момент 170 Нм при 4500 об/мин
Задвижване 6-степ.механична или 7-степ. DCT-трансмисия/задно
Д/Ш/В 2475-2575/925/1340-1430 мм
Тегло 379-383 кг
Разход 5,6 л/100 км
Цена от 50 599 лв.