Honda CRF300 и CRF300 RALLY за всички пътища


1
дек.
2020
На сцената излизат новият CRF300L и версията му CRF300 RALLY. Мотоциклетът е по-лек, по-мощен и с множество подобрения в детайлите. Това е машина, която има всичко, за да бъде с двойно предназначение, какъвто беше CRF250L, но на по-високо ниво. 

CRF300L има двигател с по-голям обем, ревизиран въздухозаборник, промени по всмукателния тракт и изпускателна система, които извличат повече мощност и значително по-висок въртящ момент в целия оборотен диапазон. По-късите предавки са допълнени с по-дълга 6-а предавка. Управлението на всякакъв терен е подобрено с ново подвижно рамо, увеличен пътен просвет, по-дълъг ход на окачванета и нова позиция на ездача. За 2021 г. и има ясен и добре видим LCD дисплей с нови уреди. Собственото тегло е намалено с 4 кг до 142 кг.

С 4 кг е намалена масата и на версията RALLY, която сега е 153 кг. Причината е в по-големия обем на резервоара за по-голям пробег. Седалката е по-висока и подплатена с каучук. Стъпенките имат гумени вложки, а кормилото използва вътрешни тежести.

Обемът на новия двигател е увеличен с 14% - от 250 на 286 куб. см. Сега, с 286-кубиковия агрегат, CRF300L генерира с 10% по-висока мощност - 20,1 кВт @ 8500 об/мин и 18% повече въртящ момент - 26,6 Нм @ 6500 об/мин. Преработени са всмукателната и изпускателната система. Така се постига по-голям въртящ момент и повече мощ в средния оборотен диапазон. Ходът на буталото е увеличен, докато диаметърът остава 76 мм. Компресията от 10,7:1 също е запазена.  Двигателят CRF300L напълно отговаря на EURO5.

Още по темата

Бюлетин

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >