AUTO BILD България / Honda НR-V 1.6 i-DTEC: Jazz без страх от бордюри

Honda НR-V 1.6 i-DTEC: Jazz без страх от бордюри

Малкият SUV HR-V впечатлява с всестранните си таланти


23
авг.
2016

В бурния свят на малките SUV-ове ври и кипи – затова и Honda бърза се включи в играта с базирания на Civic HR-V. Нов автомобил, старо име – тази формула приложиха японците, като лансираха модел, чието наименование не беше използвано 9 години.

Работата с малкия скоростен лост доставя удоволствие.

Работата с малкия скоростен лост доставя удоволствие.

Компактният и висок „aзиатец“ (произвеждан в Мексико) се предлага с два двигателя – 1,5-литров атмосферен бензинов (130 к.с., от 38 990 лв.) и 1,6-литров турбодизел (120 к.с., от 42 990 лв.), винаги с 6-степенна ръчна трансмисия. За момента автоматична се предлага само с бензинов агрегат. Ние тествахме втората версия с топоборудването Executive (53 190 лв.) – и останахме приятно изненадани от динамичния двигател. С превъзходна еластичност и разход около 6 литра в града той се оказва перфектното задвижване за „гледащата от високо“ Honda. Допълнителна доза удоволствие доставя прецизната смяна на предавките на 6-степенната трансмисия с подобния на джойстик скоростен лост – усещане а ла Mazda МХ-5!

Дори и срещу доплащане HR-V не може да бъде оборудвана със задвижване на четирите колела. За сметка на това сравнително високите гуми и приличният клиренс (17 см, с 3 повече, отколкото при Civic) ви дават достатъчна увереност за атакуване на бордюрите – едно от основните предизвикателства на градската джунгла. Кокпитът е прегледен и не прави впечатление на евтин, а eкстериорът леко напомня на купе заради скритите горе дръжки на задните врати. Интериорът е просторен – както отпред, така и отзад високите пътниците няма да се усещат като в „бонзай“ SUV. Благодарение на т.нар. Magic Seats отзад, които се вдигат нагоре, се отваря място за обемисти предмети.

Извод

HR-V дава добри шансове на Honda за успех в силно конкурентния сегмент на малките SUV-ове. Комбинацията от сполучлива каросерия и пъргав, но икономичен мотор, ще се хареса на клиентите. Отдръпване може да има единствено от страна тези, които търсят комбинацията дизел и автоматик.

Технически данни Honda CR-V 1.6 i-DTEC

Двигател 4-цил., турбодизел Работен обем 1597 куб.см Макс.мощност 88 кВт (120 к.с.) при 4000 об/мин Макс. въртящ момент 300 Нм при 2000 об/мин Макс. скорост 192 км/ч 0-100 км/ч 11,5 сек Задвижване предно/6-степ. механична трансмисия Обем на резервоара 50 л Д/Ш/В 4294/1772/1605 мм Обем на багажника 393-1026 л Тегло 1404 кг Разход EU-Mix 4,1 л на 100 км CO2 108 г/км Цена: от 42 990 лв.

Още по темата

Card image cap
Focus ST срещу Golf GTI: сърцебиене!

14
юни
2017

Focus ST с 250 к.с. предизвиква Golf GTI с 230 к.с. И то на състезателната писта. Тук ще прочетете колко великолепно нешлифован е този спортен Ford - и как въпреки това изпреварва GTI с повече от половин секунда на обиколка...

Card image cap
Rolls-Royce Wraith/Ghost Black Badge: черни и могъщи

8
авг.
2016

В серията Black Badge Rolls-Royce Ghost и Wraith стават по-мощни от всякога – и разполагат с чудовищен въртящ момент

Card image cap
Кои фарове са най-добри?

23
юни
2017

През зимата светлините са особено важни. Но коя система превръща нощта в ден, и то най-добре? Този тест ще освети въпроса

Card image cap
Kia Niro, Mitsubishi Outlander PHEV и Toyota RAV4 Hybrid: SUV и хибридно задвижване – подхождат ли си?

2
ян.
2017

Обикновено SUV-овете и кросоувърите са със задвижване с дизелов мотор. Предлагаме ви алтернатива – под формата на три модела

Card image cap

В последния брой:

Архив >