Honda е най-бързо разрастващата се водеща марка в Европа през 2016

Японската компания отбеляза общ ръст от 20,8% на европейските пазари


27
ян.
2017

Honda се утвърди като най-бързо разрастващата се водеща автомобилна марка в Европа за цялата 2016 г., сочат последните данни на Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA). Общо 159 126 автомобила от марката са продадени в Европа и в зоната на Европейската асоциация за свободна търговия до края на декември 2016-а, като отчетеният спрямо миналата година ръст възлиза на 20,8%. Така Honda има значителен принос и за цялостния ръст от 6,8% на европейския автомобилен пазар.

Силното представяне на марката през изтеклата година се дължи на увеличено търсене на всички модели от гамата, като все по-голям става интересът към HR-V, Jazz и Civic. С общо 34 921 продадени бройки HR-V се налага като модел с голям принос. При Jazz отбелязаният спрямо предходната 2015-а ръст е 26% с общи регистрации от 39 613 на всички европейски пазари. Новият Civic Type R допринесе за още по-голяма реализация в гамата на Civic, където продажбите през 2016 г. възлизат на 47 300 единици, или 4,9% повече спрямо предишната година.

Honda е отбелязала ръст и на петте основни европейски пазара през 2016-а (Великобритания, Германия, Франция Италия и Испания). Най-голям е в Италия, равносилен на цели 98%. Така страната стана третият по величина европейски пазар за Honda. Забележителен е ръстът и във Финландия (+47,7%), както и в Португалия (+38,6%) и в Унгария (+58,1%).

Още по темата

Card image cap
Citroën E-Berlingo Multispace: автомобилът за свободното време става електрически

24
мар.
2017

Знаков автомобил за свободното време в продължение на повече от 20 години, Citroën Berlingo непрекъснато дава съвременни и практически отговори на очакванията на своите клиенти.

Card image cap
Строителните камиони на Renault вече с роботизирана скоростна кутия с “пълзящи” предавки

5
окт.
2017

Optidriver Xtended повишава контрола и сигурността, намалява експлотационните разходи при тежки работни условия

Card image cap

В последния брой:

Архив >