2016
Heineken и Formula One Management (FOM) са постигнали споразумение бирената марка да стане глобален партньор на F1. Началото на това важно партньорство ще бъде поставено тази година на наскоро преименуваната писта Formula 1 Gran Premio Heineken D’Italia 2016 в Монца. Партньорството е планирано да бъде дългосрочно.
Считано от сезон 2017, Heineken ще бъде основен партньор на три от събитията на Formula 1 Grands Prix (GP). Heineken ще има значително присъствие и на няколко допълнителни събития, които ще бъдат селектирани заедно с екип на FOМ. Heineken ще бъде ексклузивен глобален бирен партньор на Формула 1, ще има рекламно присъстие и права за достъп до повечето от събитията на F1и FIA Formula One World Championship, но логото на Heineken няма да присъства на нито един от болидите от F1.
Като част от партньорството с F1 Heineken ще създаде напълно интегрирана глобална платформа ‘Open your World’, както и кампании “If You Drive, Never Drink”. Рекламната кампания ще включва брандиране на пистите на F1, ТВ реклами, интересни дигитални активности, събития и специални изживявания за феновете, РR инициативи – посветени на партньорството, както и рекламни материали/активации за точките на продажба. Дейвид Култард и сър Джаки Стюърт ще бъдат посланици на кампаниите.