Haval H6 2.0 Т 7DCT: китайците се учат бързо!


2
мар.
2019

„Това е Audi!” – отговаряха най-често нашите фенове във Facebook, след като пуснахме няколко снимки от интериора на Haval H6 и ги попитахме какъв е автомобилът. Направихме го, вдъхновени от идеята на софийския дилър на Great Wall „Митвас“ – при който резултатът беше абсолютно същият! И признаваме: дигиталното табло (серийно за топнивото Supreme), дизайнът, „продължаващ“ дюзите за вентилацията по цялата широчина на купето, и много други интериорни елементи действително създават премиум усещане. Да, правилно прочетохте – защото този китаец
изглежда като всичко друго, но не и като нискобюджетен модел. Доказва го и погледът към ценовата листа – изпитаният от нас Haval струва 53 990 лева.

Качествената пластмаса в кокпита, както и наличието на екстри
като асистент за лентата, система за следене на мъртвата зона, система за 360-градусов обзор с 4 камери, LED фарове и дори функция за автоматично паркиране при тестовия автомобил обаче демонстрират, че H6 действително е модерен. В топверсията за всичко изброено не трябва да доплащате.

Високите пътници на втория ред разполагат с много място както за главата, така и за коленете – това го обичат в Китай

Под ламарините се крият изцяло независимо окачване, както и 2-литров турбодвигател със 190 „коня“ и 7-степенна трансмисия с два съединителя. По време на теста бордовият компютър отчиташе среден разход от около 11 л, което (донякъде) е очаквано за 4,6-метров SUV (от калибъра на Toyota RAV4) с тегло 1,7 т. Задвижването е само
предно – дори срещу доплащане не можете да поръчате 4х4. Това е малко жалко, тъй като с 18-сантиметровия си клиренс Haval има сравнително добри заложби за движение извън пътя. От друга страна, сериозният въртящ момент от 340 Нм невинаги успява да
бъде предаден максимално добре към мокра пътна настилка.
А пасивната сигурност? Базовата версия (от 42 990 лв. с 1,5-литров турбомотор и 163 к.с.) разполага стандартно само с две въздушни възглавници. От второто ниво (+4000 лв.) техният брой става шест.

С дължината си от 4,6 м Haval H6 влиза в калибъра на Toyota RAV4

ИЗВОД

Още след първите километри Haval H6 доказва, че китайците могат да правят автомобили, с които адекватно да конкурират доказаните
европейски, японски и корейски модели. Тепърва обаче марката ще трябва да спечели доверието на потребителите. Засега пътят е правилен.

Ако сменим емблемата на Haval, спокойно можете да „припишете“ интериора на някой европейски модел – дори и при докосване

Технически данни

Двигател 4-цил. редови Работен обем 1967 куб.см Макс. мощност 130 кВт (190 к.с.) Maкс. въртящ момент 340 Нм при 2000-3200 об/мин Задвижване предно/7-степенна трансмисия c два съединителя Д/Ш/В 4610/1860/1720 мм 0–100 км/ч н.д. Макс. скорост н.д. Разход EU-Mix 7,7 л Цена от 46 990 лв.

Превключвателят предлага 3 режима на шофиране, а освен с тъчскрийна инфотейнмънт система може да се контролира и от превключвателя, напомнящ iDrive на BMW




Още по темата

Card image cap
Първи впечатления: Renault Talisman TCe 200

9
ное.
2016

Renault изпраща Talisman в битката за средния клас - с отличен бензинов агрегат, щедро място и уютна атмосфера

Card image cap
BMW X6 50i xDrive: cкромността му е чужда

5
мар.
2017

X6 50i е последната стъпка преди Х6 М – и въпреки внушителното си тегло и размери доставя удоволствие (почти) като спортен автомобил

Card image cap
Audi A4 Avant срещу Mercedes C-клас T-модел: два родени победителя

26
ян.
2016

Изцяло новото Audi A4 Avant се изправя срещу Mercedes C-клас във върхова форма. Това сравнение ще отговори на въпроса – кое от двете изискани комбита е по-добро?

Card image cap
Дизел срещу бензин: Peugeot 308 SW Blue HDi 120 срещу 308 SW PureTech 110

20
апр.
2016

Три цилиндъра са по-добре от дизел

Card image cap

В последния брой:

Архив >