Haval H6 2.0 Т 7DCT: китайците се учат бързо!


2
мар.
2019

„Това е Audi!” – отговаряха най-често нашите фенове във Facebook, след като пуснахме няколко снимки от интериора на Haval H6 и ги попитахме какъв е автомобилът. Направихме го, вдъхновени от идеята на софийския дилър на Great Wall „Митвас“ – при който резултатът беше абсолютно същият! И признаваме: дигиталното табло (серийно за топнивото Supreme), дизайнът, „продължаващ“ дюзите за вентилацията по цялата широчина на купето, и много други интериорни елементи действително създават премиум усещане. Да, правилно прочетохте – защото този китаец
изглежда като всичко друго, но не и като нискобюджетен модел. Доказва го и погледът към ценовата листа – изпитаният от нас Haval струва 53 990 лева.

Качествената пластмаса в кокпита, както и наличието на екстри
като асистент за лентата, система за следене на мъртвата зона, система за 360-градусов обзор с 4 камери, LED фарове и дори функция за автоматично паркиране при тестовия автомобил обаче демонстрират, че H6 действително е модерен. В топверсията за всичко изброено не трябва да доплащате.

Високите пътници на втория ред разполагат с много място както за главата, така и за коленете – това го обичат в Китай

Под ламарините се крият изцяло независимо окачване, както и 2-литров турбодвигател със 190 „коня“ и 7-степенна трансмисия с два съединителя. По време на теста бордовият компютър отчиташе среден разход от около 11 л, което (донякъде) е очаквано за 4,6-метров SUV (от калибъра на Toyota RAV4) с тегло 1,7 т. Задвижването е само
предно – дори срещу доплащане не можете да поръчате 4х4. Това е малко жалко, тъй като с 18-сантиметровия си клиренс Haval има сравнително добри заложби за движение извън пътя. От друга страна, сериозният въртящ момент от 340 Нм невинаги успява да
бъде предаден максимално добре към мокра пътна настилка.
А пасивната сигурност? Базовата версия (от 42 990 лв. с 1,5-литров турбомотор и 163 к.с.) разполага стандартно само с две въздушни възглавници. От второто ниво (+4000 лв.) техният брой става шест.

С дължината си от 4,6 м Haval H6 влиза в калибъра на Toyota RAV4

ИЗВОД

Още след първите километри Haval H6 доказва, че китайците могат да правят автомобили, с които адекватно да конкурират доказаните
европейски, японски и корейски модели. Тепърва обаче марката ще трябва да спечели доверието на потребителите. Засега пътят е правилен.

Ако сменим емблемата на Haval, спокойно можете да „припишете“ интериора на някой европейски модел – дори и при докосване

Технически данни

Двигател 4-цил. редови Работен обем 1967 куб.см Макс. мощност 130 кВт (190 к.с.) Maкс. въртящ момент 340 Нм при 2000-3200 об/мин Задвижване предно/7-степенна трансмисия c два съединителя Д/Ш/В 4610/1860/1720 мм 0–100 км/ч н.д. Макс. скорост н.д. Разход EU-Mix 7,7 л Цена от 46 990 лв.

Превключвателят предлага 3 режима на шофиране, а освен с тъчскрийна инфотейнмънт система може да се контролира и от превключвателя, напомнящ iDrive на BMW




Още по темата

Card image cap
Isuzu D-Max: героят на труда

14
юли
2017

Това е един тип за груби задачи: Isuzu D-Max Double Cab 4WD

Card image cap
BMW X5 M – екстремният спортист

22
дек.
2015

Разработката на спортен автомобил винаги е борба със законите на физиката. Която е особено трудна, когато този спортист е SUV. И тогава успехът е още по-впечатляващ

Card image cap
Toyota Yaris 1.5 Hybrid: Солиден, но ръждив

7
апр.
2016

Хибридните модели на Toyota отдавна са синоним на надеждност. Тестът на 100 000 км обаче не премина съвсем без последствия за единствения малък хибриден автомобил на пазара

Card image cap
Peugeot 3008 срещу Mitsubishi ASX и Nissan Qashqai: лъвът ръмжи най-силно

17
ян.
2018

Сърцето казва SUV. А разумът клати глава: прекалено е скъп! Решението е компактни дизелови SUV-ове с икономични дизелови двигатели. Без 4х4 и автоматични скорости

Card image cap

В последния брой:

Архив >