Harley-Davidson навлиза в нови сегменти


31
юли
2018

За да вдъхнови още повече хора по света и изпитат вълнението от това да яздиш мотоциклет, Harley-Davidson сподели детайли около плана си за развитие до 2022 година, наречен „More Roads To Harley-Davidson”.

В бързо променящия се свят с нови изисквания от страна на потребителите, тези ускорени действия подкрепят целите, които Harley-Davidson си поставя за 2027 година, с по-голям фокус и стратегическа инвестиция за даване на нов живот на американския бизнес, като в същото време вдига темпото на международния растеж.

“Чрез дръзките действия, които обявяваме днес, ние ще се възползваме максимално от широките възможности на Harley-Davidson – нашето превъзходство по отношение на развитието и производството на продукти, привлекателността на марката в световен мащаб, и разбира се, нашата дилърска мрежа”, заяви Мат Леватич, президент и изпълнителен директор на Harley-Davidson, Inc. „Заедно с нашите съществуващи лоялни ездачи, ние ще поставим началото на следващата революция за свободата на две колела, вдъхновявайки бъдещите поколения, които все още не са изпитвали тръпката от това да яхнеш мотоциклет.”

Планът, който сме изготвили, е резултат от подробно и щателно оценяване и е подчинен на правилото, че клиентът идва на първо място. Той съдържа:

  • Нови продукти: запазване на ангажираността на сегашните ездачи и вдъхновяване на нови, откривайки нови пазари и сегменти;
  • По-широк достъп: запознаване с нови клиенти там, където те действително се намират, и по начин, по който те искат да бъдат ангажирани чрез многоканално продажбено прежияване;
  • По-силни дилъри: създаване на структура, която да засили финансово дилърите, и в резултат да подобри прежияването за клиентите на Harley-Davidson;

 

Нови продукти

Harley-Davidson планира да предлага по-широка гама мотоциклети, конкурирайки се в много от най-големите и бързо развиващи се сегменти чрез пълно портфолио от машини с широк спектър от цени, мощности и обеми на двигателите. Някои от акцентите са:

  • Затвърдяване на лидерството на компанията при тежките мотоциклети чрез продължаване на разработването и подобряването на Touring и Cruiser моделите. Те ще напреднат в технологично отношение и ще продължат да вълнуват собствениците си, позволявайки им да ги карат по-дълго.

    Първият Adventure Touring мотоциклет на копанията ще бъде Harley-Davidson Pan America 1250

  • Представяне на нова модулната платформа за средноголеми мотоциклети с вместимост между 500 и 1250 кубика. Тя обхваща три отделни продуктови ниши и четири литража, започвайки с първия Adventure Touring мотоциклет на копанията – Harley-Davidson Pan America 1250, минавайки през 1250-кубиков Custom модел и завършвайки с 975-кубиков Streetfighter. Всички те ще са готови да излязат на пазара в началото на 2020 година. Към тях през 2022 година ще се прибавят и други, които отново ще влязат в тези продуктови ниши.

  • Разработване на по-достъпен малолитражен мотоциклет за Азия – между 250 и 500 кубика, който ще пасне на тамошните нови пазари. Това ще се случи чрез планиран стратегически съюз с азиатски производител. Очаква се този нов продукт, както и по-широката дистрибуция, да засилят растежа на марката в Индия – един от най-големите и бързо развиващи се пазари в света, както и на други места в Азия.
  • Извоюване на лидерство в сегмента на електрическите мотоциклети с представянето на първия електрчически Harley-Davidson, наречен LiveWire, Той ще бъде пуснат през 2019 година и ще първият от голямото портофолио от no-clutch “twist and go” електрически модели. LiveWire ще бъде последван от още модели през 2022 година, които ще са по-леки, по-малки и по-достъпни, за да вдъхновят нови ездачи с различното усещане, което ще предлагат.

Ускорената стратегия ще изисква сериозно вложение, за да може да промени траекторията на бизнеса в световен мащаб. Компанията планира да я финансира изцяло чрез всеобхватно намаляване на разходите и преразпределяне на предварително планирани инвестиции и ресурси, включително оперативни инвестиции до 2022 година в размер на 450-550 милиона долара, и капиталови инвестиции до 2022 година в размер 225-275 милиона долара. Общо компанията планира More Roads to Harley-Davidson да генерира с 1 милиард повече годишни приходи през 2022 година в сравнение с 2017-а.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >