Harley или Smart Cabrio: волен ездач за 20 хилядарки

Затворените автомобили ви отегчават? Нуждаете се от въздух, за да дишате, обичате малките неща и търсите удоволствие? AUTO BILD има предложение за вас


17
апр.
2017

Неособено впечатляващият на външен вид Smart Brabus Cabrio не е много подходящ за тази роля. Дългият само 2,70 метра мъник обаче може с лекота да паркира пред кафенето – за разлика от повечето автомобили. А 102 к.с. и тегло от 864 кг са предпоставка за прилична динамика. За разлика от нормалната версия вариантът на Brabus превключва по-бързо – с около 20 процента. Все пак амбициозният на тема динамика водач ще бъде малко разочарован.

Въпреки спортния волан и алуминиевите педали в Brabus-Smart нямате усещане за карт

Smart все пак сменя предавките относително бавно. Индиректното му управление също не доставя удоволствие на пътя. Висока каросерия, екстремно малко междуосие – всичко това е перфектно за града, но не и за бързо каране по пътища със завои. Допълнително строго настроената ESP предотвратява всеки опит за динамично шофиране.

Няма нужда да се крие: 3-цилиндровият турбоагрегат се представя по-добре от окачването на мъника

Какво може тогава този Brabus-Smart? При спринта от светофар до светофар разполагащият със 102 к.с. мъник е доста експлозивен. Широки задни колела, разположен в средата ауспух с две тръби, удобен спортен волан. С типичния 3-цилиндров турбозвук „джуджето“ се изстрелва напред: за достигане на 100 км/ч са му нужни 10,2 секунди.

ИЗВОД

Лудост тук са единствено разходите за поддръжка на Harley. Smart си остава изгоден дори и във версия Brabus. И двата модела определено са екзотика със специфични особености. На Smart му липсва динамика, а на Harley – ежедневна пригодност.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >