Great Wall Motor обяви началото на мащабна атака на европейските пазари

1610
2025

Great Wall Motor (GWM) обявява своите стратегически планове за растеж в Европа и представя конкретен поглед върху бъдещото си регионално разширяване, както и продуктовото си портфолио за следващите години. Несигурността на европейските пазарни условия през изминалите няколко години подтикна GWM да преоцени регионалната си структура и подхода към по-нататъшна експанзия, като същевременно поддържа съществуващите операции по продажби и обслужване на клиенти чрез своите дистрибутори в Германия, Великобритания, Швеция, България и други европейски пазари.

Днешното съобщение не само бележи края на този период на стратегическа преоценка, но и представлява дългосрочен ангажимент за значителни и постоянни инвестиции в региона на Европа. Целта е постепенно GWM да се превърне в утвърдена марка на всички основни европейски пазари, прилагайки последователно наученото от първата фаза.

Бъдещото продуктово портфолио на GWM за Европа следва философията „Всички сценарии, всички типове задвижване“

В основата на обновения стратегически подход на GWM за Европа стои ново, значително по-широко продуктово и технологично портфолио. В първата вълна, започваща от средата на 2026 г., ще бъдат представени общо поне 7 нови модела и техни версии, насочени към завоюване на масовия европейски пазар. В този контекст продуктовата линия GWM Haval ще разшири присъствието си на целия европейския пазар. Затвърждавайки своето 35-годишно си наследство като водещ китайски производител на SUV и 4×4-технологии, повечето от новите модели ще бъдат SUV автомобили в различни размери и категории, покриващи широк спектър от сценарии на употреба – от придвижване в градски условия и семейни пътувания до офроуд приключения. В зависимост от сегмента и целевата група, автомобилите ще бъдат оборудвани с 2WD или с усъвършенстваната система за хибридно интелигентно задвижване на всички колела GWM Hi4.

Освен това GWM ще представи изцяло ново семейство леки градски пътнически автомобили с различни каросерии под продуктовата линия GWM ORA. За да успее на разнообразния и конкурентен европейски автомобилен пазар, новото продуктово портфолио на GWM ще предлага на клиентите богат избор от задвижвания – от достъпни бензинови (само на ДВГ) и икономични хибриди (HEV), през plug-in хибриди (PHEV) с голям пробег, до изцяло електрически (BEV) модели с нулеви емисии. Благодарение на това силно разнообразяване по сегменти, типове купета и технологии на задвижване, GWM ще увеличи значително покритието си на основните пазарни сегменти, като ще привлече много по-широк кръг клиенти.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин