Great Wall атакува щатския пазар

Китайският гигант ще открие два нови завода – вероятно един в САЩ и един – в Мексико


10
апр.
2017

На китайските производители им е доста трудно да се наложат на пазара извън родината си. След успеха на SUV-овете в собствената си страна обаче Great Wall обаче отново набра смелост да направи стъпка напред в интернационализацията си. Всъщност тя следва сериозен тренд, продиктуван от конкурентите й: GAC вече обяви, че от 2020 г. навлиза в САЩ, където BYD ще лансира електромобилите си; Geely от няколко месеца „тръби“ за новия си суббранд Lynk & Co, който е призван да пожъне успехи в Европа и отвъд Океана, а преди броени дни JAC оповести, че ще пусне завод в Мексико. Toва става ясно от информация на „Ройтерс“. Първоначално GWM планираха да открият съоръжение само в Мексико, но по този начин заради политиката на Доналд Тръмп автомобилите за САЩ ще бъдат облагани със сериозни данъци и биха станали прекалено скъпи. Очакваният обем на производството е около 250 000 бройки годишно.

Още по темата

Card image cap
Новият Citroën Jumpy: за героите на деня

30
мар.
2016

Последното поколение на „работягата” се предлага в три дължини и в четири варианта на каросерията

Card image cap
Mercedes Vision Van: Sprinter-ът на бъдещето

7
сеп.
2016

Mercedes-Benz представя бъдещето на „транспортьора“. AUTO BILD разкрива с какви нови машини ще се движат куриерите и доставчиците утре

Card image cap

В последния брой:

Архив >