/ Great Wall атакува щатския пазар

Great Wall атакува щатския пазар

Китайският гигант ще открие два нови завода – вероятно един в САЩ и един – в Мексико

На китайските производители им е доста трудно да се наложат на пазара извън родината си. След успеха на SUV-овете в собствената си страна обаче Great Wall обаче отново набра смелост да направи стъпка напред в интернационализацията си. Всъщност тя следва сериозен тренд, продиктуван от конкурентите й: GAC вече обяви, че от 2020 г. навлиза в САЩ, където BYD ще лансира електромобилите си; Geely от няколко месеца „тръби“ за новия си суббранд Lynk & Co, който е призван да пожъне успехи в Европа и отвъд Океана, а преди броени дни JAC оповести, че ще пусне завод в Мексико. Toва става ясно от информация на „Ройтерс“. Първоначално GWM планираха да открият съоръжение само в Мексико, но по този начин заради политиката на Доналд Тръмп автомобилите за САЩ ще бъдат облагани със сериозни данъци и биха станали прекалено скъпи. Очакваният обем на производството е около 250 000 бройки годишно.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин