Golf като употребяван – по-добър от всякога в седмото си поколение


20
окт.
2020

ПОВЕЧЕ ПРОБЛЕМИ СА ОТСТРАНЕНИ СЛЕД ФЕЙСЛИФТА

Без значение дали става дума за ангренажни вериги, бутални пръстени, дефектни турбини или повредени DSG трансмисии, дори и зрелият Golf VII се нуждае от основна проверка преди покупка. Важно е да знаете и историята – гледайте особено за непопълнени неща в сервизната книжка. Иначе каросерията и интериорът не създават ядове. Защитата срещу корозия е убедителна, седалките и материалите не се износват и при пробег от над 300 000 километра. Затова проверявайте винаги за евентуално превъртане на километража.

Система за управление Старата система зарежда доста дълго и е с остарели гласови команди. Новата система от 2017 г. се справя по-добре
Разход на моторно масло С напредване на пробега ранните бензинови версии имат склонност да харчат масло. Нерядко има ядове и с ангренажните вериги
Окачване: тампоните бързо се износват, най-вече задните амортисьори имат склонност към тропане.
Духчето на проблемите: DSG постоянно създава проблеми. Придърпване при смяна на предавките и скъпи дефекти ще развалят настроението ви.

ИЗВОД

Въпросът за сетивата при Golf, мащабът на разумните автомобили, е актуален повече от всякога. Употребяваният Golf VII е разумен автомобил. Той е зрял и много по-изгоден от модерния, но сложен наследник.

Още по темата