Golf като употребяван – по-добър от всякога в седмото си поколение

2010
2020

ОТНОСНО БРОЯ НА ЧОВЕШКИТЕ СЕТИВА науката е на различни мнения. Те варират между 7 и 13. Относно седем всички са на едно мнение. При VW Golf положението е по-ясно. От края на миналата година осмото поколение привлича нови клиенти, а зрелият предшественик залива пазара за употребявани автомобили. Място, на което този факт се усеща бързо, е Autohus в Бокел (www.autohus.de). Тук нови собственици чакат 273 Golf VII. Избрахме си от автокъщата три автомобила Golf VII и отворихме и седемте си сетива по време на пробното шофиране.

VW Golf 1.0 TSI Trendline: ижте го хубаво, среща се рядко! Вариантът с три врати почти не играе роля, а порядко се среща пластмасовият волан. Аскетизмът обаче не влияе на балансираното усещане от окачването
3-цилиндров с работен обем от 1 литър. Звучи по-тромаво, отколкото е всъщност. Със 115 к.с. разполага с мощността на GTI от 1991 г.
VW Golf GTD: Спортистът за пестеливци спринтира благодарение на своите 184 к.с. за само 7,5 секунди до темпо 100. Отвътре ви чакат удобни седалки с карирани тапицерии, скоростен лост с топка за голф и скосен волан с GTI чаp
В GTD работи 2-литров мотор със 184 к.с. 380 Нм максимален въртящ момент и затруднено сцепление на предните колела
VW Golf 1.6 TDI Variant Trendline: Сиво комби със стоманени джанти… Всъщност скучният на пръв поглед автомобил е таен фаворит. Той е от фейслифта, оборудван е разумно и е перфектно поддържан. Комбитата по принцип се котират по-лошо от хечбек моделитe
EA288 отново е с ангренажен ремък и в зависимост от стила на шофиране харчи около 5 литра дизел
  1. ЗРЕНИЕ: След заобленото дуо V/VI представеният през 2013 г. номер седем отново показа смелост да бъде малко по-ръбест. Въпреки това хората от Волфсбург не са прекалили. Макар че широката средна колона на покрива малко пречи на обзора, тя традиционно дава разпознавателен ефект на Golf. Едва ли има по-непреходно изглеждащ автомобил от Golf.
  2. СЛУХ: …Не го използваме пълноценно. С много фина шлифовка всички проблемни зони на предшественика са успешно отстранени. Тихо и без тракане номер седем е сред най-добрите в компактния клас. Това се чува, и то без никакви усилия…
  3. ОСЕЗАНИЕ: Висококачествените материали убедиха всички редактори още по време на продължителния тест на AUTO BILD. Дори след над 200 000 км сребристият 1.4 TSI буди усещане за уют и доверие. Макар че проблемите могат да бъдат сериозни…
  4. ОБОНЯНИЕ: Повишаването на разхода на моторно масло може да е знак за смърт на двигателя на по-късен етап, към този момент окачването и DSG трансмисията вече бяха сменени. Доброто дълготрайно качество изглежда по друг начин – показва го стартиралият заедно с модела от Волфсбург Mercedes A-клас, за който продължителният тест не прекъсва и до днес при пробег вече над 350 000 километра.
  5. УСЕЩАНЕ ЗА ДВИЖЕНИЕ: Двигателите като цяло функционират добре. След фейслифта през 2017 г. проблемите с ангренажните вериги и буталните пръстени, които водеха до висок разход на масло, най-после са отстранени.
  6. УСЕЩАНЕ ЗА РАВНОВЕСИЕ: Това важи и за окачването, при което единствено по-ранните модели изнервят с тропащи амортисьори.
  7. ВКУС: …Той е добър при тези падащи цени. Наследникът и кризата свалят цените и купувачите на употребявани коли се радват. Евтини са особено комбитата с дизелов двигател. На такъв всестранен талант като Golf VII можете да се насладите с всички сетива.

РАЗГЛЕДАЙТЕ ОБЯВИ ЗА УПОТРЕБЯВАНИ VW GOLF VII

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин