GLA 45 AMG за една трета от цената си като нов

1504
2020

Mercedes GLA 45 AMG с 360 к.с. обещава екстремно удоволствие от шофирането – този екземпляр е изключително изгоден!

През 2013 на пазара се появява първото поколение на Mercedes GLA (X 156) на базата на A-клас. За да бъде расов SUV, на модела му липсва импозатна външност, но пък GLA притежава стилен дизайн. Мощната версия на AMG с 360 к.с. (GLA 45) е сред най-активните компактни SUV-ове на пазара. В Зиген (Северен Рейн Вестфалия) се продава изгоден екземляр за под 54 000 лв. През 2014 г. цената му като нов е била почти 150 000 лв. – почти тройно повече.

Това AMG е регистрирано през ноември 2014 г. има пробег от 101 000 км. 2-литровият му 4–цилиндров двигател с Twinscroll-турбо разполага с 360 к.с., като компактният спортен SUV ускорява за 4,4 секунди до темпо 100. Максималната скорост е ограничена на 250 к/ч. Дилърът на Mercedes иска 54 000 лв. За тази сума се предлага богато оборудване с кожена тапицерия, отопление на седалките, панорамен стъклен покрив, навигация и аудиосистема Harman Kardon. Многобройни асистенти като камера за заден ход, сензор за дъжд, темпомат и асистент за паркиране също са на борда. Характерните за AMG задна броня а ла дифузьор и предна броня AMG. Други белези на AMG са мощната спирана система, спортната ауспухова уредба и Speedshift-DCT-7-степенната спортна трансмисия. Като цяло на снимките този GLA 45 AMG прави впечатление на доста добре поддържан. Поред търговеца сервизната му книжка е безупречно попълнена.

Майстор на завоите с високи оценки при TÜV

Въпреки официалното му позициониране като компактен SUV, със сравнително ниската си височина на седене GLA е по-скоро компактен модел. Тъй като GLA имитира концепцията с ниско вътрешно пространство на А-клас, на разположение на пасажерите е сравнително малко място. Така GLA не много препоръчителен за дълги разстояния на по-едри възрастни пасажери. Въпреки външната си дължина от 4,45 метра отзад сравнително неудобно ще седят и деца. Територията на този модел е пистата – тук със серийното си двойно задвижване GLA 45 доставя истинско удоволствие. Benz-ът превзема завой след завой без никакво странично накланяне и демонстрира екстремно неутрално пътно поведение. Освен това в спортен режим блести с як звук. За ежедневието рустикалното окачване е малко твърдо, но пък пред  TÜV GLA се представя много добре. Спирачките са на топниво, а Benz получава добри оценки – например при светлини. Възможно е при някои автомобили опционалният панорамен покрив да трака.

Вижте предложенията за Mercedes GLA 45 AMG в търсачката ни:

https://autobild.bg/autoscout/search.php?ma=47&mo=20388&price_min=-1&price_max=-1&year_min=2014&year_max=-1&co=ALL&mileage_max=-1&fuel=-1&po=-1

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин