Тест » Genesis G70: готов ли е този „кореец“ за премиум лигата? (ТЕСТ)

Genesis G70: готов ли е този „кореец“ за премиум лигата? (ТЕСТ)

1908
2022

Те просто не се спират. Само през последната година Hyundai направо пусна фойерверк от модели. Сред тях са i20 N, ванът Staria и изцяло електрическият Ioniq 5. А също така и Genesis. Някога модел от висок клас с 6- и 8-цилиндрови агрегати, а от 2015 г. отделна луксозна марка. През 2021 г. Genesis стартира и в Германия – смело решение. Успехът на благородната дъщерна марка на Toyota Lexus не е сериозен, Nissan отдавна изтегли Infiniti, а за Xedos, благородната марка на Mazda, вече никой не говори. В Hyundai изглежда не се притесняват от тези факти и искат да видят дали нещата ще се получат – все пак те имат успех с Genesis в Щатите и в Азия. В Германия ще има широкообхватна сервизна програма. С персонални асистенти, пет години гаранция включително и поддръжка. Гамата от моделите включва G80, GV80 (39/21), както и по-малкия GV70. Както и дългия 4,69 метра G70. Тук моделът среща доказаната конкуренция във финия клас: BMW Серия 3, Mercedes C-клас и Jaguar XE. Всички с 2-литрови 4-цилиндрови турбо бензинови агрегати и автоматични трансмисии. BMW и Benz бяха на разположение за теста с двойно задвижване. Дали благородният „кореец“ наистина има шанс срещу „германците“ и „британеца“?

Продължете на следващата страница

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ