GEFCO въвежда проследяващ инструмент с гласово активиране


9
юли
2018

Гласовата технология е първото порода си решение за пратки с критично време на GEFCO

Групата GEFCO, глобален лидер в индустриалната логистика и европейски лидер в автомобилната логистика представи днес своя уникален инструмент с гласово активиране за проследяване на пратки наклиенти посредством технологията Smart Speaker и логистичния софтуер Cargowise.

Новото решение, което допълва предлаганата до сега от GEFCO услуга за проследяване, е разработено от спедиторската дивизия на GEFCO за клиенти, изискващи следващо поколение мониторинг в реално време на пратки с висок приоритет, където скоростта и ефективността са от най-голямо значение.

 

Инструментът, наречен TRACY, използва логистичния софтуер на Wisetech Global Cargowise чрез „умение“ на интелигентния високоговорител. Това позволява на клиентите да получат основна информация за доставката, включително произхода, дестинацията, номера на полета/кораба и очакваното/действителното пристигане чрез проста гласова команда.

 

TRACY има за цел да допълни традиционните предложения за проследяване на GEFCO, като GEFC@nnect, който осигурява на клиентите висока проследимост чрез онлайн портал. Устройството е разработено да подпомогне бизнеса, който изисква водеща за пазара скорост и сигурност за доставки с времева критичност.

 

Групата GEFCO вече демонстрира успешно новата технология пред клиентите си по-рано от предвиденото пускане. Това бележи първата стъпка от постоянната еволюция на инструмента, като всички следващи модернизации ще осигуряват все повече функционалности, включително възможност за връзка с уреди, проследяващи полети и морски съдове.

 

Антъни Гън, изпълнителен вицепрезидент по спедиционната дейност на компаниятаGEFCO коментира: „Изключително развълнувани сме да пуснем тази нова услуга за нашите партньори“.

TRACY е поредната нова функция от редица технологични нововъведения, които GEFCO интегрира в управлението на веригата за доставки като лидер в иновациите на пазара.

 

„Когато говорим за спедиторски услуги – особено за решенията, които предлагаме при критични ситуации, когато прозрачността и проследяването в реално време са задължителни, новият инструмент ще играе огромна роля. Радваме се, че получаваме отлични отзиви от клиентите ни до момента“, заяви Гън.

 

„Като доверен партньор на нашите клиенти, ние им даваме абсолютна гаранция, че техните стоки са в сигурни ръце. Благодарение на бързината на TRACY и лекотата, с която се борави с инструмента, ние сме по-подготвени от всякога да изпълняваме този ангажимент“, изтъкна той.

 

С цел да посрещне нарастващото желание на клиентите за по-персонализирани услуги, GEFCO разработи и наградената услуга „Автомобилът ми е там“, позволяваща на крайните клиенти да управляват доставките на новите си автомобили чрез мобилно приложение.

 

Групата GEFCO основа и „Фабрика за иновации“ в стремежа си да идентифицира иновативни проекти на своите служители и да им осигури нужните ресурси, с които да подкрепи тяхното развитие. Този модел ще насърчава нови идеи и креативни решения в рамките на бизнеса на GEFCO.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >