2019
Компактният седан се произвежда от един от най-успешните автомобилни производители в Китай – Geely, чиито продажби са се увеличили с 44 процента, сериозен принос за което има новата им, ориентирана към младото поколение марка Lynk & Co. Имахме възможност да я тестваме миналата година. Binrui e също в продажба от 2018 г. и се основава на новата собствена платформа на концерна Geely, наречена BMA. Предлага се с две G-Power моторизации: със 133 к.с. (ръчна и автоматична CVT скоростни кутии) и със 136 к.с. (7-степенна автоматична CVT скоростна кутия с двоен съединител).
Binrui предлага 2-ро ниво на автономно шофиране (Level 2), разполага с автоматичен круиз контрол и може да шофирате, без да държите волана, ако пътят разполага с надеждна маркировка. Компютърната система съответно предупреждава водача, ако загуби надеждна връзка с пътното платно. Засега системата не позволява автономно изпреварване или смяна на лентата.
Впечатлението от екстериора на автомобила е повече от добро. Дизайнът е в крак с времето, както и качеството на материалите и изработката в интериора. Таблото е семпло и изчистено, с голям централен дисплей. Малко странно е, че кормилото може да се регулира единствено по оста нагоре-надолу, но не и навън-навътре?
Пътното поведение също изисква известна адаптация. Окачването е твърде меко, а при скорости над 100 км/ч гумите сякаш губят увереност. За градски условия Geely Binrui е добър избор: практичен багажник, нисък разход на гориво, атрактивна цена от под 30 000 лева.
Двигател 3-цилиндров
Обем на двигателя 1 л
Макс. мощност 136/100/6000 к.с. / кВт / об./мин
Макс. въртящ момент 205/2000-3000 Нм / об./мин
Скоростна кутия 6-степ. автом. с двоен съединител
Задвижване предно
Спирачки дискови
Управление EPS
Обем на багажника 470
Д/Ш/В 4680/1785/1460 мм
Междуосие 2670 мм
Тегло 1325 кг
Макс. скорост 200 км/ч
Разход 4,9 л/100 км*
Цена в Китай 28 130 лева
- по данни на производител