Geely Binrui: не всички залагат на ток


3
авг.
2019

Компактният седан се произвежда от един от най-успешните автомобилни производители в Китай – Geely, чиито продажби са се увеличили с 44 процента, сериозен принос за което има новата им, ориентирана към младото поколение марка Lynk & Co. Имахме възможност да я тестваме миналата година. Binrui e също в продажба от 2018 г. и се основава на новата собствена платформа на концерна Geely, наречена BMA. Предлага се с две G-Power моторизации: със 133 к.с. (ръчна и автоматична CVT скоростни кутии) и със 136 к.с. (7-степенна автоматична CVT скоростна кутия с двоен съединител).

Binrui предлага 2-ро ниво на автономно шофиране (Level 2), разполага с автоматичен круиз контрол и може да шофирате, без да държите волана, ако пътят разполага с надеждна маркировка. Компютърната система съответно предупреждава водача, ако загуби надеждна връзка с пътното платно. Засега системата не позволява автономно изпреварване или смяна на лентата.

Приятен и функционален кокпит: качеството на материалите и дизайнът са на ниво

Впечатлението от екстериора на автомобила е повече от добро. Дизайнът е в крак с времето, както и качеството на материалите и изработката в интериора. Таблото е семпло и изчистено, с голям централен дисплей. Малко странно е, че кормилото може да се регулира единствено по оста нагоре-надолу, но не и навън-навътре?

Елегантната графика на дизайна в съчетание със система за гласови команди

Пътното поведение също изисква известна адаптация. Окачването е твърде меко, а при скорости над 100 км/ч гумите сякаш губят увереност. За градски условия Geely Binrui е добър избор: практичен багажник, нисък разход на гориво, атрактивна цена от под 30 000 лева.

3-цилиндровият двигател е пестелив и достатъчно мощен за тествания модел

Двигател 3-цилиндров
Обем на двигателя 1 л
Макс. мощност 136/100/6000 к.с. / кВт / об./мин
Макс. въртящ момент 205/2000-3000 Нм / об./мин
Скоростна кутия 6-степ. автом. с двоен съединител
Задвижване предно
Спирачки дискови
Управление EPS
Обем на багажника 470
Д/Ш/В 4680/1785/1460 мм
Междуосие 2670 мм
Тегло 1325 кг
Макс. скорост 200 км/ч
Разход 4,9 л/100 км*
Цена в Китай 28 130 лева

  • по данни на производител

Още по темата

Card image cap
Mercedes E 400 Coupé срещу Audi S5 Coupé: Колко красиво неразумни!

20
май
2017

Те са прелъстителни, греховно скъпи и непрактични. Какви са талантите на мощните купета?

Card image cap
Abt-Audi QS7: стилен с вътрешни добродетели

29
юли
2016

Тунинг компанията Abt коренно променя Q7: с комплект раздувки, 22-цолови джанти и повишение на мощността SUV-ът се превръща в QS7. AUTO BILD изпробва големия колос

Card image cap
Ssangyong XLV еXGi 160 CVVT: тук има място за всичко!

11
апр.
2017

Санг-йонг екс-ел-ви е-екс-джи-ай сто-и-шейсет си-ви-ви-ти – най-сложното нещо в просторния корейски SUV е да произнесеш името му... оттам нататък е лесно и приятно

Card image cap

В последния брой:

Архив >

usedTag: