2019
Заводскo BMW M3 (моделна линия Е9х) развива 420 к.с. – поне на хартия. Много собственици на eкземпляри от този модел обаче се оплакват от твърде ниската мощност на колата в серийно състояние и този проблем е доказан с множество различни тестове. На стенда атмосферният V8 (с означение S 65) по правило дава 380 до 390 „коня“, а понякога дори значително по-малко!
Посещение при специалистите по BMW-та G-Power обаче може да помогне! Тунинг компанията е позната с проекта си на „компресорно“ BMW M6 V10 (E63) сред феновете на марката. Това, което те правят с 5-литровия V10 (S85), може да бъде повторено и при 4-литровия V8 (S65) на М3.
Именно това се е случило с черното M3 Coupa на Autohaus Kaufmann в германския град Бинген. Предишният собственик е поръчал кита G-Power SK II CS. В него влизат компресор ASA T1-523, по-голям интеркулер, специални дюзи, нови запалителни свещи и др. По данни на продавача мощността на двигателя е вдигната до 650 к.с., а според информацията на G-Power струващият 16 000 лева кит (включващ и усилване на трансмисията) повишава „конете“ до 640.
Но все пак 10 конски сили повече или по-малко не са от толкова сериозно значение. М3-ката е набор 2011, модел LCI. Външният вид с оригиналните 19-цолови джанти М359, карбонови капачки на огледалата и карбонови „Flaps” за предната броня е напълно оригинален.

По-интересното е в интериора – като нямаме предвид редкия за М3 кожен салон в кафяв цвят, а километража. Защото пробегът (доказуем) е само 30 160 км. Странно изглежда символът за ръчната спирачка: при германските версии това е червен кръст с удивителен знак, а при това М3 свети надписът „Brake” – което е ясен знак, че автомобилът е реимпорт от САЩ. Оборудването на М3-ката включва аудиосистема Individual, пакет Competion, DKG-трансмисия и др. Цената е 48 500 евро – и е адекватна за М3 на толкова малко километри и с компресор.
