През 1988 Ford Sierra Cosworth RS500 спечели шампионатите за туристически автомобили в Германия, Япония и Австралия. През 1989 „бегачката“ добави в актива си и Нова Зеландия, а през 1990 – Великобритания. През 1988 и 1989 моделът грабва победите и в легендарната австралийска надпревара Bathhurst 1000. В DTM дори въвеждат рестриктори, за да успее конкуренцията да навакса спрямо Ford.

Швейцарската компания Rudi Eggenberger подготвя автомобила, с който Ford се превръща в легенда на сериите за туристически автомобили. Черната „стрела“ с реклами на Texaco разполага с 500 конски сили, извлечени от мотор с 16 клапана и турбо. С него опонентите не могат да се справят изобщо. Затова през 1988 DTM въвежда т.нар. Air Restrictoren, в началото с диаметър от 43,5 мм. С тях мощността на Sierra Cosworth пада до 320 к.с., но според запознати в действителност е била 400. По-късно през сезона диаметърът на рестрикторите при „сиерите“ е свален до 38, а накрая – и до 36 мм. Въпреки това титлата печели Клаус Лудвиг със Sierra Cosworth.

Освен Лудвиг зад волана на RS 500 застават и други легенди като Клаус Нидвиц, който в момента е ТВ-водещ, както и британецът Стив Сопър. Именно Сопър записва златна страница в историята на сериите за туристически автомобили, когато на сликове в дъжда води дуел в продължение на 10 обиколки на пистата „Брандс Хеч“ с колегата си Анди Роус – също с Ford Sierra Cosworth RS500. Междувременно състезателната Sierra с брандинг на Texaco отиде в колекцията на Ford Classiс в Кьолн и е показвана по време на исторически състезания.