Ford S-Max на старо: солиден модел, но бягайте далеч от Powershift!

1310
2021

ВНИМАВАЙТЕ С АВТОМАТИЧНАТА ТРАНСМИСИЯ С ДВА СЪЕДИНИТЕЛЯ

S-Max има някои слаби места. При някои автомобили проблемите се натрупват, а други пък нямат никакви. Сериозен е казусът с течовете на масло от задвижването. А те не се откриват лесно, в оптималния случай ще ви стигнат десет минути на подемника, за да отстраните кората на дъното на автомобила. Много проблемна е и автоматичната трансмисия с два съединителя (Powershift). Заради големия брой дефекти Ford намалява цената на трансмисиите за смяна. Дефекти може да възникнат дори и след 40 000 километра. Прекалено рано се появява и ръждата. Все пак: боядисаните части се ремонтират по гаранция от дилъра.

Опасност от катастрофа заради задното окачване Ръждата прави болтовете на задните носачи нестабилни. В началото на годината стартира сервизна акция в тази връзка.
Автоматичната трансмисия с два съединителя По-добре изберете механична скоростна кутия. В средата на 2018 г. трансмисията с два съединителя е заменена от такава с хидротрансформатор.
Течове на масло от задвижването Прекалено често в TÜV има оплаквания за течове на масло още при първия технически преглед. Нашият S-Max също има петна по мотора и трансмисията.

ИЗВОД

Изгодният S-Max доставя истинско удоволствие при шофиране, но може да развали със слабостите си доброто настроение на своя притежател. Първи избор са поддържаните версии с ръчни скорости или моделите с автоматична трансмисия с хидротрансформатор.

Още по темата

ƒ