2022
Ranger става световен жител. Разработен в Австралия, предлаган в 180 държави, произвеждан в Южна Африка. А новият пикап на Ford става и народен автомобил, тъй като техниката му ще се използва и в новия VW Amarok. Да живее пикапът за глобалния народ. От пролетта на 2022 г. притежаващият дизайн като по-големия си събрат F-150 пикап ще бъде на пазара.
Междуосието и следата са пораснали с по 5 см. При това предните колела са изместени още напред, като е увеличен и ъгълът на заход. Същевременно задните амортисьори са преместени назад, което подобрява комфорта на возене. Под капака засега ще има само дизелови агрегати с 4 или 6 цилиндъра. V6 турбо дизеловият двигател винаги е комбиниран с 10-степенна автоматична предавателна кутия, докато 4-цилиндровият мотор се предлага както с ръчни скорости, така и с 6-степенна автоматична трансмисия.

При по-мощния 4-цилиндров битурбо дизелов мотор опционалната автоматична скоростна кутия също е с 10 предавки като при V6. Освен това Ford подчертава, че в двигателния отсек има още много място за други моторизации. Естествено двойното задвижване също е неизменна част от пикапа. А при новия Ranger двойното задвижване за първи път се предлага в два различни варианта. Освен перманентното за двете оси можете да изберете и допълнително електронно включване на предната ос.

Във вътрешното пространство доминират изцяло дигитални уреди, впечатляващо малък брой бутони и вертикално разположен монитор на централната конзола (в зависимост от оборудване 10 или 12-инчов). На централния монитор върви системата Ford Sync 4 от Mustang Mach-E, която винаги е онлайн и съвместно с приложенията служи като дистанционно за проверка на статуса, отключване/заключване или стартиране на двигателя. Като жител на света Ranger трябва да владее всичко.