KUGA Е КОРАВО МОМЧЕ. Клиентът на този SUV трябва да свиква с това. Тъй като освен малко твърдо преминаващото през напречните фуги окачване пасажерите също седят върху твърдо тапицирани седалки. Освен това липсва достатъчно странична опора, както и повърхност за бедрата за водача и пътника до него. Иначе пътниците се наслаждават на приятна атмосфера, чиято изработка прави много добро впечатление – с изключение на малко хлабавите превключватели на климатичната инсталация.

Дигиталният дисплей пред водача го радва освен с данните за автомобила и с интересни анимации при смяна на режимите на движение. Общият им брой е пет – сред тях има за хлъзгава повърхност и спортен. Последният кара трицилиндровия мотор да звучи още по-шумно, но и променя реакцията на педала на газта. Резултатът е, че 1,5-тонният модел на Ford спринтира за 9,7 секунди до темпо 100, ускорява бързо до 160 км/ч, а след това малко трудно достига скорост от 180 км/ч. Жалко. Тъй като от Ford посочват максимална скорост от 195 км/ч.

Kuga спокойно може да я вдигне – тя има приятно управление и солидно поведение в завоите. На разхода на гориво добре ще се отрази стил на шофиране, различен от спортния. Средно по време на теста моделът харчеше 7,8 литра на 100 километра. Освен това дългият 4,52 метра SUV блести с добро място на всички седалки. На втория ред то дори е по-скоро щедро. Не толкова голяма е вместимостта на багажника – от 435 до 1534 литра. Усещането е за по-голяма – най-вече заради гъвкавостта на багажника. Kuga е по-скоро за онези, които търсят компактен SUV, който да е по-изгоден и също толкова богато оборудван като VW Tiguan.