Ford Focus Turnier – едно доста добро комби


8
апр.
2021

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ДА НЕ СЕ ВЗЕМАШ НА СЕРИОЗНО, НО ДА СИ ВЪРШИШ ЗАДАЧИТЕ КАКТО ТРЯБВА. Това, което ни липсва най-вече при политиците, изглежда е част от характера на нашия Ford Focus още от самото начало. То започва със семплата комби-каросерия, която без да залита в посока SUV, предлага много място, добър обзор и въпреки това удобни за маневриране размери.  Ако не натискате прекалено педала на газта, на 2-литровия 4-цилиндров дизелов агрегат ще са му достатъчни и съвсем приличните 5,9 л/100 км. Колкото и да е пестелив обаче Focus, той в никакъв случай не се скъпи на темперамент. Неговите 150 к.с. и 370 Нм максимален въртящ момент са доста зрели във всяка една ситуация. Двигателят със самовъзпламеняване звучи малко шумно, но пък е господар във всяко едно положение.  Ангажираното окачване владее ситуацията както на магистралата, така и по лоши пътища, като единствено неприятните напречни фуги се предават в купето. Ако нещо ни притеснява, то това е не особено ниската цена. Ford обаче разгръща уютната си атмосфера само с всички екстри. И така цената скача доста бързо в посока 80 000 лв. Дребни суми, биха казали политиците. 

+ прилично предлагано място, мощен и въпреки това икономичен двигател, приятна управляемост.

– навигационната система не винаги избира най-разумния маршрут, отчасти прекалено стегнато возене.

FORD FOCUS TURNIER 2.0

СТАРТ

17-ти ноември 2019 г.

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 610 евро

ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 75 360 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 5,9 л дизел/100 км

Още по темата

Бюлетин

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >