Ford Fiesta и Focus стават хибриди


16
апр.
2019

Ford съобщи важни новини за електрификацията, лекотоварните и SUV автомобили като част от визията на компанията за нова ера на мобилност на специалното събитие Go Further в Амстердам, Нидерландия, на 2 април.

Стивън Армстронг, вицепрезидент на Групата и президент за района на Европа, Близкия Изток и Африка във Ford Motor Company и бъдещ председател на Ford of Europe, заедно с изпълнителен лидерски екип, включващ Стюарт Раули, бъдещ президент на Ford of Europe, обяви новини и продукти, включващи разнообразно семейство от електрифицирани силови агрегати за клиентите на Ford.

Това ново поколение от интелигентни автомобили за интелигентен свят допринaся за по-екологично и по-тихо бъдеще и въвежда при електрифицираните автомобили ценностите на марката Ford като доверие, достъпност и забавление при шофиране.

Ford обяви, че новите 48-волтови меки хибридни модели Fiesta и Focus EcoBoost Hybrid ще бъдат представени следващата година, помагайки на Ford да предложи една от най-цялостните и завладяващи гами автомобили и да предостави предимствата на електрификацията на по-голям брой потребители.

Fiesta EcoBoost Hybrid и Focus EcoBoost Hybrid ще имат усъвършенствана мека хибридна архитектура, адаптирана, за да подобрява икономията на гориво, като същевременно допълва философията на Ford за „забавление при шофиране“ с по-мощна и откликваща динамика.

Задвижван от ремък, интегриран стартер/генератор (BISG) заменя стандартния алтернатор, като осигурява възстановяване и съхранение на енергията, която обикновено се губи при спиране и движение по инерция, за зареждане на 48-волтова литиево-йонна батерия с въздушно охлаждане.

BISG действа и като мотор, като е фино интегриран към 1,0‑литровия 3-цилиндров двигател с вътрешно горене EcoBoost с намалено триене* и използва съхранената енергия, за да осигурява допълнителен въртящ момент при нормално шофиране и ускорение, както и да управлява електрическите помощни системи на автомобила.

Допълнителният въртящ момент спомага за осигуряване на по-ефектна, по-откликваща динамика, особено при по-ниски обороти на двигателя, за по-гъвкаво и свързано усещане при шофиране. BISG също така позволява на инженерите на Ford да увеличат мощността на 1,0-литровия двигател EcoBoost с по-голям турбокомпресор чрез намаляване на забавянето на реакциите му.

Освен Fiesta и Focus EcoBoost Hybrid новият комби модел Mondeo Hybrid бе представен по-рано тази година с напълно хибридна архитектура, осигуряваща усъвършенствано бензиново-електрическо преживяване и привлекателна алтернатива на дизеловите силови агрегати. Комби моделът Mondeo Hybrid е единственият пълен хибрид, наличен във вариант комби, в сегмента на големите семейни автомобили.

Ford представя и меки хибридни силови агрегати, за да подобри икономията на гориво на двутонния ван Transit и вана Transit Custom и на 8-/9-местния пътнически автомобил Tourneo Custom, които ще бъдат пуснати в продажба по-късно тази година.

По-рано тази година Ford обяви, че всеки от моделите на компанията, лансирани от изцяло новия Focus досега, ще включва една или повече електрифицирани опции. Това включва нови модели и нови версии на съществуващи автомобили. От Fiesta до Transit ще се предлагат мек хибрид, пълен хибрид, плъг-ин хибрид или изцяло електрическа опция.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >