Ford отново има джип


13
ное.
2020

FORD ЗА ИЗВЪН ПЪТЯ И ЗА КАМЪНАЦИТЕ! Този модел е класика – произвеждан е от 1966 до 1996 г. и сега се появява отново, с две и с четири врати. Добре дошъл отново, Ford Bronco! Ще е още по-добре, ако дойдеш и на Стария континент!

Вижда се от снимките: моделът е квадратен, практичен, добър – и сериозна конкуренция за Jeep Wrangler. Служителите на Ford в Мичигън са направи всичко по силите си: така вратите и твърдият покрив (мек покрив при версията с четири врати) на Bronco могат да се демонтират и да се поставят в автомобила. Безрамковите странични прозорци и поставените на предния капак странични огледала ще улеснят значително демонтажа на вратите. Материалите могат да се мият с маркуча в градината, седалките са с покритие от винил, а бутоните и превключвателите са водоустойчиви.

Зад ръбестия ретро дизайн не се крие някой „омекотен“ SUV, а Bronco притежава повече добродетели, отколкото бляскава външност. Късите надвеси на каросерията са комбинирани от Ford с почти 300-милиметров клиренс, 29-градусов ъгъл на атака отпред и 37,5 отзад. Освен това дълбочината на газене е 850 мм. За сравнение: Jeep е със само 760 мм, но все пак новият Land Rover Defender остава ненадминат с 900 (!) мм.

Здраво вътрешно пространство в комбинация с нова техника. Да, има и ръчни скорости

Що се отнася до техниката, от Ford естествено използват собствена. Базовият двигател е 2,3-литров 4-цилиндров турбо с 270 к.с. и 420 Нм. Този агрегат ще бъде на разположение, ако Bronco мине пътя през Атлантика към Европа. Повечето американци ще изберат V6 турбодвигателя от Edge, който разполага с 310 к.с. и 540 Нм.

Трансмисията на Bronco е 10-степенна автоматична. Ако предпочитате да превключвате сами, можете да се спрете на седемстепенната механична скоростна кутия. При окачването Ford действа като Mercedes с G- клас: независимо окачване отпред и цял мост отзад. Електронно регулиращото се двойно задвижване е серийно, а опционално Ford предлага система с електромеханична раздатъчна кутия.

Атмосфера под открито небе: покривът както при версията с две, така и при тази с четири врати може лесно да се разглоби и отново да бъде сглобен. Това важи и за вратите.

Кръстеният „Trail Toolbox“ пакет включва и асистент за потегляне по наклон и асистент за маневриране с ремарке. „Trail Pedal Assist“ подпомага при ускоряване и спиране по труднопроходими терени. Естествено има и седем режима на движение, наречени при Bronco G.O.A.T. (Goes Over Any Terrain). Остава да споменем и разходите: в Щатите цената е 50 000 лева за базовия модел с две врати, а вариантът с четири врати струва 57 000 лева.

ИЗВОД

Мотото на новия Ford Bronco? Никакви половинчати работи! Да се надяваме, че от Ford ще предлагат автомобила и в Европа. Все пак и Mustang имаше успех.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >