Ford освежава Mustang

Фейслифтът на Ford Mustang идва с леко променен дизайн, обновени двигатели и за първи път с дигитален кокпит


9
май
2017

Европейските фенове на модела ще трябва да проявят малко търпение – Ford ще пусне в Щатите обновения Mustang през 2017 г., а в Европа моделът ще пристигне в началото на 2018 г. Ще се предлагат три нови цвята на каросерията, 12 вида различни джанти и за първи път дигитален кокпит. Фейслифтът се разпознава от въздухозаборниците по предния капшак и леко променената графика на фаровете. Сега мигачите са под формата на ивица под фаровете. Дифузьорът в задницата вече не е с цвета на автомобила, а е черен. В зависимост от моторизацията Mustang е с две или четири ауспухови тръби. Серийните фарове са с LED светлини, а фаровете за мъгла със същата техника се доплащат.

В Щатите Ford вече ще предлага модела само с 2,3-литровия EcoBoost мото и с 5,0-литровия V8 агрегат. Новост е 10-степенната автоматична трансмисия, ще продължава да се предлага и 6-степенмната механична скоростна кутия. Новото окачване ще осигурява по-добра управляемост, а електронно регулиращите се амортисьори се доплащат.

В интериора на фейслифта на Ford Mustang личат нови материали: твърда пластмаса, комбинирана с дебела и мека изкуствена кожа. Има и нови тапицерии на седалките. за съжаление седалките правят впечатление на прекалено меки. Хубавото е, че дръжките на вратите не са пластмасови, а от алуминий. Новост в ценовата листа на фейслифта на Mustang е 12-инчов монитор за арматурното табло, тоест дигитален кокпит. Големият дисплей има три режима – „Normal“, „Sport“ и „Racing“. Опционално се предлага и функцията MyMode: запаметяване на индивидуалните настройки на водача, включително и на окачването. За интериора се предлага цвят „Midnight Blue“. Асистентите са: система за предупреждение за сблъсък с разпознаване на пешеходци, темпомат и система за запазване на пътната лента.

Както и досега Mustang ще се предлага с две моторизации: 2,3-литров Еcoboost двигател и 5,0-литров V8 мотор. Продаваният досега в Щатите атмосферен V6-агрегат ще отпадне след фейслифта. Затова пък двата двигателя са преработени: Ecoboost-моторът е с увеличен въртящ момент, а V( двигателят е с по-големи мощност и въртящ момент. От Ford обаче не назовават точните данни.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >