Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
НАД 70 000 КИЛОМЕТРА за 15 месеца – нашият Focus е постоянно на път. Големият Ford си върши работата семпло и без да вдига много шум, щадейки нервите на водача. Това важи както за безупречното сътрудничество между 2-литровия дизелов агрегат и 8-степенната автоматична трансмисия с хидротрансформатор, така и за отличните асистенти за помощ на водача. Добро впечатление ни направиха Head-up-дисплеят и адаптивните LED-фарове. Те светят силно и осветяват широка зона, без да заслепяват насрещно движещите се автомобили. Какво ни смущава ли? От скорост 140 км/ч шумът от движение става доста силен. Защитата на кантовете на вратите трака при затваряне. А материалите във вътрешното пространство би трябвало да са по-висококачествени при цена на автомобила от почти 40 000 евро.
+ страхотни светлини, надеждни асистенти за водача, приятна комбинация от двигател-трансмисия.
– шум от движение при висока скорост, защитата на ръбовете на вратите тракат, отчасти обикновени материали
FORD FOCUS TURNIER
СТАРТ 17-ти ноември 2019 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 610 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 70 650 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 5,9 литра дизел/100 км