2020
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ДИНАМИКА FOCUS? Едно от най-лесните упражнения с дългото 4,67 метра комби. Стегнатото окачване и директното управление ви позволява да управлявате компактния модел от Кьолн с много страст и почти без странично накланяне в завоите по междуградски пътища със завои. Пъргавият дизелов мотор разполага с впечатляващите 150 к.с., а предавателната кутия е 8-степенна автоматична, предаването – предно. Недостатъкът на спортния дух: моето 3000-километрово пътешествие из замъците в долината на Лоара можеше да премине и с малко по-спокойно и меко возене. По лошите френски пътища Focus тропаше доста, като предаваше доста осезаемо неравностите към пасажерите в купето. Жалко, защото иначе нямахме никакви забележки – нито от удобните седалки, нито от съвсем приличния разход на гориво.
+ мощно и уверено задвижване със сравнително добър разход на гориво, добро предлагано място, пъргаво пътно поведение.
– прекалено твърдо окачване по лоши пътни настилки, навигацията можеше да се справя и по-добре.
FORD FOCUS TURNIER
СТАРТ 17-ти ноември 2019
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 610 евро
АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 57 514 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 5,9 л дизел/100 км