Focus върви страхотно, но вози малко твърдо

1412
2020

Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD

ДИНАМИКА FOCUS? Едно от най-лесните упражнения с дългото 4,67 метра комби. Стегнатото окачване и директното управление ви позволява да управлявате компактния модел от Кьолн с много страст и почти без странично накланяне в завоите по междуградски пътища със завои. Пъргавият дизелов мотор разполага с впечатляващите 150 к.с., а предавателната кутия е 8-степенна автоматична, предаването – предно. Недостатъкът на спортния дух: моето 3000-километрово пътешествие из замъците в долината на Лоара можеше да премине и с малко по-спокойно и меко возене. По лошите френски пътища Focus тропаше доста, като предаваше доста осезаемо неравностите към пасажерите в купето. Жалко, защото иначе нямахме никакви забележки – нито от удобните седалки, нито от съвсем приличния разход на гориво.  

+ мощно и уверено задвижване със сравнително добър разход на гориво, добро предлагано място, пъргаво пътно поведение.

– прекалено твърдо окачване по лоши пътни настилки, навигацията можеше да се справя и по-добре.  

FORD FOCUS TURNIER

СТАРТ 17-ти ноември 2019

ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 39 610 евро

АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 57 514 км

ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 5,9 л дизел/100 км

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин