2020
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
МИСЛЕХ СИ, ЧЕ НЯМА КАКВО да ме изненада? Заблуждавал съм се -Fiesta не само ме изненада, но и ме убеди. За целта бяха нужни няколко километра, но сега положителното впечатление се затвърди. Моделът от Кьолн е значително по-зрял, отколкото изглежда – пълноценен автомобил с достатъчно място за пасажери и техния багаж. Качването и слизането са по-скоро като в компактен модел. Освен това ще се седите много удобно. А и Fiesta е доста бърза – на магистралата се чувства чудесно, без да стресира и без да вдига силен шум. Мъникът дори вдига спокойно 200 км/ч. Единствено трансмисията малко ме обърква. Все още не мога да разпозная, дали превключва автоматична трансмисия с два съединителя или с хидротрансформатор. В практиката автоматичната предавателна кутия се държи доста странно, превключва рано на по-висока предавка и е леко изнервяща.
+ прилично място, пъргав 3-цилиндров мотор (100 к.с.), добро оборудване (ниво Titanium).
– обзорът е по-скоро скромен, предната ос тропа по лоши пътища.
FORD FIESTA 1.0
СТАРТ 7-ми декември 2017
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 22 400 евро
АКТУАЛЕН ПРОБЕГ 95 844 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,0 л А 95 Н/100 км