Ferrari 296 GTB с 900 к.с. и бодикит от карбон


24
ян.
2022

DMC представи тунинг-програма с увеличение на мощността за Ferrari 296 GTB. Частите могат да бъдат платени и с кръптовалута!

Германската фирма DMC се представя като тунинг-фирма от бъдещето: Тунинг-специалистите вече приемат и криптовалути като средство за плащане – например биткойни. Освен за дигитализацията, DMC разбира се продължава да се грижи за автомобилите. Най-новият им проект носи името „Squalo“!

Squalo на италиански значи акула – нищо чудно, че Squalo е базирано на Ferrari, или по-точно казано на 296 GTB. Когато новият спортист със средно разположен двигател на Ferrari бе представен през лятото на 2021 г., имаше доста дискусии, дали 296 GTB, който е първият модел на италианците за движение по нормални пътища с V6 мотор, трябва да носи логото на Ferrari. Търсените днес модели Dino 206 и 246 GT никога не са носили официално емблемата на Ferrari.

Електромоторът остава без промяна

Темата с логото е въпрос на престиж, тъй като данните за мощността на 296 GTB са впечатляващи. Позиционираният под SF90 Stradale спортист със средно разположен двигател залага на изцяло новоразработен 3-литров V6 агрегат с две турбини и електромотор. Двигателят с вътрешно горене генерира 663 к.с., към които се прибавят и 167 к.с. (122 кВт.) от електрическата машина. Системата на мощност на „италианеца” е  830 к.с.

Въпреки, че 830 к.с. са повече от достатъчни, DMC виждат нужда от оптимизиране. С помощта на настройки на софтуера тунинг-специалистите са увеличили мощността на V6 двигателя със 70 к.с. до 773 к.с., с което системната мощност на модела става 900 к.с. Спринтът от 0 до 200 км/ч се взема за 7,1 секунди – с две десети от секундата по-бърз в сравнение със .

Бодикит с прозрачен карбон

Това обаче не е всичко, тъй като DMC предлага и собственоръчно разработен аеродинамичен пакет за Ferrari 296 GTB. Той включва неподвижно задно крило, странични елементи и дифузьор. Частите са от прозрачен карбон и по избор се предлагат в матов или бляскав завършек. 21-цоловите, респективно 22-цоловите джанти с дизайн с четири лъча (255/30 ZR 21 и 315/25 ZR 22) са от Pur Wheels и придават на 296 GTB в комбинация с пружините за смъкване на окачване (35 милиметра) значително по-агресивна външност. Ако това не ви е достатъчно, то можете да облагородите изцяло вътрешното пространство на автомобила си. От DMC засега не дават информация относно цените на тунинг-частите и увеличението на мощността, но заинтересованите могат да платят и с криптовалута.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин