FERRARI: БИС ЗА ИТАЛИАНСКИЯ ФЕСТИВАЛ НА ОТКРИТО

2306
2021

Ferrari приближава Portofino M до Roma по отношение на техниката. Външният вид също е променен

В ТЕХНИЧЕСКО ОТНОШЕНИЕ КАБРИОЛЕТЪТ НА FERRARI предлага много нови неща – на външен вид Portofino е модифицирано само в определени детайли. В предницата впечатление правят новите вентилационни отвори на бронята. В задницата има промяна на зоната около дифузьора. 3,9-литровият V8 агрегат е основно преработен, а благодарение на филтъра за твърди частици сега двигателят отговаря на Euro 6d, което му коства 22 к.с. от мощността. Ferrari обаче са реагирали и са увеличили мощността с 42 к.с. Прави общо 620 „кончета“. Максималният въртящ момент е останал без промяна – 760 Нм, но е разположение по-дълго време. При стандартния спринт до 100 км/ч Portofino M не е станало по-бързо, но до 200 „изпилва“ цяла секунда. Новата 8-степенна автоматична трансмисия с два съединителя дава предимства най-вече в при междинния спринт. Цената на Portofino M стартира от около 400 000 лв.  

ИЗВОД

Portofino M е станало една идея по-пъргаво – заради по-голямата мощност, предоставена на разположение по-рано. Иначе изкусителният му характер е запазен.

Ferrari Portofino M

двигател V8, битурбо, средно отпред надлъжно работен обем 3855 cм3 • мощност 456 кВт. (620 к.с.) при 5750–7500 об/мин макс. въртящ момент 760 Нм при 3000-5750 об/мин • задно задвижване/ 8-степ. авт. трансмисия с два съединителя • Д/Ш/В 4594/1938/ 1318 мм • собствено тегло 1589 кг (DIN) • 0–100/200 км/ч за 3,5/9,8 сек макс. скорост 320 км/ч 10,3 л А 98 Н/100 км/ч CO2 235 г/км • цена: от 400 000 лв.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

История на автомобила в Царство България 1896 – 1946

Това е първата книга в нашата и световната историко-техническа литература, която представя подробен анализ на автомобилната еволюция в България през първата половина на ХХ век, базиран на автентични снимки и документи.

70лв