Febi организира серия от обучения за механици из цяла България

0304
2024

Компанията с близо 180-годишна история е добре позната на представителите на авторепаратурния бранш у нас

Съвместно с дългогодишния си партньор „Ауто Плюс“ febi oрганизира серия от обучения за механици в пет български града – София, Стара Загора, Варна, Русе и Плевен. Инициативата, стартирала в края на миналия месец, е част от активностите, организирани от febi с една от най-големите компании за авточасти у нас, която през 2024 празнува своя 30-ти рожден ден. Главен лектор на тренингите, в които се включиха над 100 души, беше сърбинът Вукан Бабич от ECAP център Белград. Бабич, който има дългогодишен опит в моторспорта, разкри на специалистите от бранша ценна информация относно ангренажните вериги, гумено-металните части и технологията на шасито. Във всички тези области febi може да предложи на своите клиенти части с качество, аналогично на това при компонентите за оригинално вграждане, но на значително по-достъпна цена, при това с 3-годишна гаранция.

Сериозно внимание Бабич и българските му колеги обърнаха на разликите между многобройните части на пазара – макар че на пръв поглед те изглеждат напълно еднакви, в действителност се доста различни отвътре. А това влияе в голяма степен на тяхната надеждност, както и на запазването на показателите им в дългосрочен план. Така например участниците в обучението получиха ценни съвети относно избора на ангренажна верига – за да могат и самите те да се ориентират по-лесно сред предложенията на пазара, но и да бъдат полезни при избора на най-добрите части, когато клиентите имат нужда от консултация. Представителите на Febi акцентираха и върху регулярните бюлетини, които издават, за да запознават механиците с последните новости – в едно от изданията например се споменава за масов дефект – проблемна вилка на съединител при MINI, която следва да бъде сменена, за да не скъси драстично живота на новия съединител и впоследствие да създаде проблеми с недоволни клиенти. Бабич сподели също така, че механиците не трябва да се стряскат, ако се окаже, че има големи разлики в свалената от автомобила част и тази, която са получили за смяната – защото самият производител често сменя конструкцията на отделните компоненти, a aftermarket фирмите го следват. Volkswagen Passat B6 например е претърпял близо 30 промени по окачването в рамките на 5-годишния си жизнен цикъл.

Извод

Обучителната програма на febi дава възможност на механиците да си сверят часовника – и да получат ценни знания, които ще им спестят време, ще им помогнат да оптимизират работата си и да постигат по-ефективни финансови резултати.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

История на автомобила в Царство България 1896 – 1946

Това е първата книга в нашата и световната историко-техническа литература, която представя подробен анализ на автомобилната еволюция в България през първата половина на ХХ век, базиран на автентични снимки и документи.

70лв