Fabia остава без дизел?

Skoda подлага Fabia на фейслифт. Малкият модел получава нова предница и повече асистиращи системи


8
февр.
2018

Skoda подлага Fabia на фейслифт. Малкият модел на MQB-платформата получава с модернизацията си ново оформление на предната част с „по-агресивни“ фарове и променена броня. Срещу доплащане светлините могат да бъдат с LED-техника – както отпред, така и отзад. Чехите са преработили и интериора – но засега не разпространяват негови снимки. Официалната премиера на освежената модификация ще бъде в Женева.

Отвътре ще има ново арматурно табло, както и декоративни елементи, които ще създадат усещане за по-високо качество в сравнение с времето преди фейслифта. Освен това от Skoda обещават нови цветове за тапицерията на седалките и вратите. При обновяването ще бъдат увеличени и асистиращите системи: в списъка с екстри вече влизат система за следене на лентата и за трафик при движение на заден ход (Rear Traffic Alert). Срещу доплащане ще може да бъде поръчан и асистент за дългите светлини.

Наред с това от чешкия производител се гордеят много с някои Simply Clever решения: така например поставената на гърба на капачката на резервоара стъргалка за лед вече има и скала за измерване дълбочината на протектора на гумите, а пасажерите отзад ще могат да зареждат телефона си от USB-изводите (срещу доплащане). Много удобен за всекидневието е опционалният под за багажното отделение, който може да бъде ползван и от двете страни. Във Fabia Combi има дори и диодно фенерче.

Инфоразвлекателната система с фейслифта получава като стандартно оборудване познатия 6,5-инчов монитор, на който могат да бъдат изобразявани онлайн услуги от Skoda Connect. За системата Amundsen чехите обещават онлайн данни за трафика в реално време.

Fabia ще разполага с четири бензинови моторизации – всички с работен обем 1 л и 3 цилиндъра. Всички те са ни познати: атмосферните MPI (60 и 75 к.с.) и „турбинираните“ TSI (95 и 110 „коня“). Най-мощният агрегат може да бъде комбиниран и с DSG-трансмисия със седем предавки. От Skoda оборудват моторите със свръхпълнене и с филтър за твърди частици. За момента не е ясно дали 1,6-литровият TDI от Polo ще замени 1,4-литровия TDI на актуалния модел – в официалното прессъобщение не се казва нищо за дизелите. Очаква се цените да останат непроменени за хечбека и леко увеличени – за комбито.

Още по темата

Card image cap

В последния брой:

Архив >