F8 Tributo: този турбомотор се управлява като атмосферен


9
сеп.
2019

Новият спортен модел със средно разположен V8 двигател на Ferrari се нарича F8 Tributo и разполага със 720 к.с. Дали обаче Tributo е нещо повече от усъвършенстван 488 GTB?

Манетино на режим Race и с изстрелвате с чистоновото Ferrari F8 Tributo! Наследникът на 488 GTB потегля вихрено, а звукът преминава от сонорно буботене през дрезгаво свистене до виоскочестотно крешене! Тестваме автомобила във Фиорано, домашната писта на Ferrari.

Леко управление

Малко преди първия десен завой „хвърляне карбоново-керамичната котва“ и се дивим на стабилността на спиране при такова рязко забавяне. Превключваме посредством лостчетата на волана на трета и оставяме неочаквано лекото управление да прави това, което обича най-много: завоите. Ултра-пъргавата предна ос е постигнала истинска симбиоза с гумите Michelin Pilot Sport Cup 2. Ако искате да накарате F8 да не недозавива, то би трябвало да нарушите грубо всички правила на изкуството на автомобилните състезания.

Реакция като на атмосферен двигател

При ускорение на излизане от завой, впечатлява не само сцеплението на задните гуми с размер 305, но и реакцията на 3,9-литровия V8 агрегат със 720 к.с., който свързваме с информацията преди теста на инженерите за турбините му. Този V8 обаче реагира без никакво забавяне – ако не ни бяха информирали, щяхме да предположим, че се касае за атмосферен двигател. Естествено после битурбо-тласъкът се усеща брутално, но в никакъв случай не може да се говори за наличие на турбодупка.

Още по темата

Card image cap
Първи впечатления: VW Touran 1.6 TDI – Повече от достатъчно

22
май
2016

Второто поколение на VW Touran се появи през миналата година – 12 години след първото. Новият Touran е базиран на MQB платформата на концерна и предлага много място за пасажерите и техния багаж

Card image cap
Audi A4 allroad: това комби ни харесва

7
окт.
2016

Вземи две: в A4 allroad Audi комбинира пъргавото комби от среден клас с елементи на SUV. А сега ще ви представим първите си впечатления от два двигателя. Прочитате веднъж – и знаете всичко

Card image cap
BMW X5 xDrive40e: за по-чиста съвест

30
май
2016

Plug-in хибридът в гамата на Х5 осиурява възможност за шофиране с нулеви вредни емисии, без да лишава водача си от типичното BMW усещане

Card image cap
Прототип BMW 2002 Hommage: Истински бунтар

22
авг.
2016

BMW 2002 turbo с малкото „t“ бе мечтата на 70-те години. Сега BMW отново представя такава бегачка – но с модерна техника

Card image cap
Audi Q7 срещу S-клас: кой е цар на комфорта?

29
ное.
2015

SUV, който вози толкова комфортно, както луксозна лимузина. Ще застраши ли новият Audi Q7 ранга на Mercedes S-клас?

Card image cap

В последния брой:

Архив >