F8 Tributo: този турбомотор се управлява като атмосферен


9
сеп.
2019

Новият спортен модел със средно разположен V8 двигател на Ferrari се нарича F8 Tributo и разполага със 720 к.с. Дали обаче Tributo е нещо повече от усъвършенстван 488 GTB?

Манетино на режим Race и с изстрелвате с чистоновото Ferrari F8 Tributo! Наследникът на 488 GTB потегля вихрено, а звукът преминава от сонорно буботене през дрезгаво свистене до виоскочестотно крешене! Тестваме автомобила във Фиорано, домашната писта на Ferrari.

Леко управление

Малко преди първия десен завой „хвърляне карбоново-керамичната котва“ и се дивим на стабилността на спиране при такова рязко забавяне. Превключваме посредством лостчетата на волана на трета и оставяме неочаквано лекото управление да прави това, което обича най-много: завоите. Ултра-пъргавата предна ос е постигнала истинска симбиоза с гумите Michelin Pilot Sport Cup 2. Ако искате да накарате F8 да не недозавива, то би трябвало да нарушите грубо всички правила на изкуството на автомобилните състезания.

Реакция като на атмосферен двигател

При ускорение на излизане от завой, впечатлява не само сцеплението на задните гуми с размер 305, но и реакцията на 3,9-литровия V8 агрегат със 720 к.с., който свързваме с информацията преди теста на инженерите за турбините му. Този V8 обаче реагира без никакво забавяне – ако не ни бяха информирали, щяхме да предположим, че се касае за атмосферен двигател. Естествено после битурбо-тласъкът се усеща брутално, но в никакъв случай не може да се говори за наличие на турбодупка.

Още по темата

Card image cap
Bridgestone Turanza T005 – терминаторът на капките

4
апр.
2018

Bridgestone Turanza T005 е най-добрата гума за дъжд и дава пълен контрол при шофиране

Card image cap
Citroen C-Elysee BlueHDi 100 BVM5: бюджетният шеврон

25
ян.
2018

Citroen C-Elysee предлага една идея повече от това, което сме свикнали да получаваме в класа на бюджетните модели

Card image cap
Range Rover Velar: изискан и стилен

26
юли
2017

Velar е четвъртият модел в гамата на Range Rover, позициониран между Evoque и Range Rover – Sport. С него британците искат да привлекат изцяло нов кръг от клиенти

Card image cap
Може ли Mercedes-AMG GT S да победи 911 Turbo?

13
юни
2017

С AMG GT по принцип Mercedes предлага Porsche 911. Дали пък не е даже по-добро? AUTO BILD ще ви даде отговора

Card image cap

В последния брой:

Архив >