Evoque на сняг: винаги господар на положението


24
ян.
2019

Как ли се държи обновеният Evoque на пътя? Ние изпробвахме модификацията с двигателя Р 300, развиващ 300 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм – но не на път за мола, а по заснежено трасе. Тежащият 1925 кг Evoque демонстрира невероятна пъргавина и превъзходно сцепление – именно върху това се е концентрирал екипът от британци, участвали в разработката на модела.

По принцип 4х4-системата е идентична с тази при предшественика, но изпълнението й е ново. Става въпрос за Hang-on двойно задвижване, при което задната ос се включва само при нужда към предното. Малко по-тежката предница помага за по-доброто сцепление.

Колко добре се справя Evoque ни демонстрира нашият тест по замръзнали шведски езера, по които SUV-ът винаги държеше положението под контрол, въпреки че беше „обут“ с всесезонни гуми. Дори и при изключени системи за стабилизация Range Rover-ът запазва предвидимо поведение. В завоите дългият 4,37 м „британец“ е значително по-пъргав, отколкото беше преди. Задната ос се включва по-добре при смяна на посоката. Впечатление правят и по-големите разлики при смяна на програмите за шофиране. С „изострянето“ на софтуера разликата между Dynamic и Normal е по-чувствителна. За нашия снежен тест ние избрахме „Grass Gravel Snow“ – който пасваше перфектно на условията.

Новият Evoque ще има „невидим“ преден капак

Още по темата

Card image cap
100 000 км с Toyota Verso: надежден, но без внимание към детайла

1
сеп.
2017

За 100 000 километра Verso практически не се повреждаше. Ванът завърши продължителния тест с образцовата оценка отличен (6). Toyota като едно време? Определено - само да не беше ръждата

Card image cap
100 000 км с VW T5 Multivan: надежден и комфортен

14
ное.
2017

VW T5, класикът, бащата на всички ванове. Той никога не е бил евтин, но винаги е бил много обичан. Колко много - това се разбира от този продължителен тест.

Card image cap
Ще надвие ли Velar Q5?

16
мар.
2018

Този „англичанин“ търси внушителното излъчване: новият Range Rover е широк 1,93 метра. Ще остави ли въздух за дишане на Audi?

Card image cap
Тест на 100 000 км: шестица за „петицата“

26
юни
2017

BMW с четири цилиндъра? Тестовите редактори щателно търсеха косъма в супата - но до финала Туринг се представи повече от блестящо

Card image cap

В последния брой:

Архив >