2019
Как ли се държи обновеният Evoque на пътя? Ние изпробвахме модификацията с двигателя Р 300, развиващ 300 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм – но не на път за мола, а по заснежено трасе. Тежащият 1925 кг Evoque демонстрира невероятна пъргавина и превъзходно сцепление – именно върху това се е концентрирал екипът от британци, участвали в разработката на модела.
По принцип 4х4-системата е идентична с тази при предшественика, но изпълнението й е ново. Става въпрос за Hang-on двойно задвижване, при което задната ос се включва само при нужда към предното. Малко по-тежката предница помага за по-доброто сцепление.
Колко добре се справя Evoque ни демонстрира нашият тест по замръзнали шведски езера, по които SUV-ът винаги държеше положението под контрол, въпреки че беше „обут“ с всесезонни гуми. Дори и при изключени системи за стабилизация Range Rover-ът запазва предвидимо поведение. В завоите дългият 4,37 м „британец“ е значително по-пъргав, отколкото беше преди. Задната ос се включва по-добре при смяна на посоката. Впечатление правят и по-големите разлики при смяна на програмите за шофиране. С „изострянето“ на софтуера разликата между Dynamic и Normal е по-чувствителна. За нашия снежен тест ние избрахме „Grass Gravel Snow“ – който пасваше перфектно на условията.