Mercedes 190 E 2.5-16 Evo II е абсолютен магнит за погледите, но произведените само 500 екземпляра са почти невъзможни за придобиване. С Evo-III-кита на Rieger можете поне на външен вид да наподобите всеки 190 на Evo.
90-те години са на мода: тунинг-специалистите от Rieger предлагат за Mercedes 190 бодикит в стил Evo, който превръща обикновения бейби Benz в доста атрактивен модел. за съжаление хората от Rieger не са се погрижили за подобаваща Evo-мощност.
Едва ли има модел на Mercedes, който да е бил толкова семпъл и обикновен, колкото появилият се през 1982 г. 190 (W 201). С първоначално 90, а по-късно и със 136 к.с., този бейби-Benz осигуряваше прилично придвижване, но не и вълнуващо и спортно. Едва, когато Mercedes пуска на пазара моделите Evo, настъпва оживление. Произведен само 502 пъти като хомологационен автомобил за DTM, 190 E 2.5-16 Evolution разполага през 1989 със 195 к.с., а година по-късно като Evo II дори с 235 к.с. Достатъчна мощност за солидно количество удоволствие – опаковано в брутална за 190 каросерия. Ниско смъкната предница, широки калници и внушителен заден спойлер.

В днешно време оригиналните модели Evo са търсени колекционерски екземпляри и на търгове достигат цени от около 600 000 лв. Има обаче и значително по-евтин вариант: ако имате в гаража си 190 или пък можете да се сдобиете изгодно на пазара за употребявани автомобили с такъв, то можете – независимо от двигателя под капака – да оставите Rieger да го тунингова с бодикит във визия а ла Evo. Гледан отстрани с изтеглените към задницата широки калници моделът доста наподобява на оригинала, докато предната и задната брони на Rieger доста се различават от тези на оригиналния Evo. Задното крило на Rieger е подобно изпъкнало като при серийната версия, като тунинг-специалистите са сеотказали от допълнителния спойлер на задния капак. Спойлерът на покрива, който значително ограничава видимостта назад, е въпрос на чест. Единственият недостатък: естествено от Rieger не предлагат плакет с номера за скоростния лост.
