Volkswagen изпълнява заложените цели за продажби на електромобили по-бързо от очакваното

1411
2022

Volkswagen върви с бързи темпове по пътя на електрификацията. Година по-рано от планираното, компанията достигна още един ключов пункт в изпълнението на своята стратегия ACCELERATE, с която гигантът от Волфсбург ще еволюцира в доставчик на софтуерно базирани услуги за мобилност без отделяне на вредни емисии. От продажбата на първия ID.3 през октомври 2020 г. досега Volkswagen реализира над 500 000 автомобила от семейството ID по целия свят – въпреки продължаващата криза с доставките на компоненти.

Eлектрическата офанзива – успешна крачка за Volkswagen

„Половин милион доставени ID доказват, че моделите на Volkswagen се приемат добре от нашите клиенти по целия свят. Ние сме на прав път с нашата електрическа офанзива и продължаваме нашата успешна история“, коментира Имелда Лабе, член на Борда на директорите на Volkswagen. „Нашият фокус е и ще бъде Volkswagen да стане най-желаната марка за устойчива мобилност.“ И към момента броят поръчки, постъпили във Volkswagen, остава много висок „Ние правим всичко възможно, за да доставим приблизително 135 000 поръчани ID на нашите клиенти възможно най-бързо. Въпреки това ограниченията по отношение доставките на компоненти продължават да водят до адаптации в производството“, обяснява Лабе.

От 2033 г. Volkswagen възнамерява да произвежда само електрически автомобили в Европа. Още от 2030 г. най-малко 70 процента от продажбите на Volkswagen в Европа трябва да се падат на изцяло електрически автомобили. В САЩ и Китай компанията се стреми да достигне над 50 процента дял на електромобилите за същия период. „Норвегия е пионер в областта на електрическата мобилност. Там ID.4 е на първо място по продажби през октомври. Този пример показва, че продуктовото портфолио на семейството ID отговаря на нуждите на нашите клиенти“, коментира Лабе.

Компанията с централа във Волфсбург ще пусне десет нови електрически модела до 2026 г. „По този начин Volkswagen ще стане производителят с най-широката гама от електрически модели: от базовия електрически автомобил с планирана цена под 25 000 евро до новия флагман Aero B, ние ще имаме предложение за всеки сегмент“, казва Лабе.

Модуларната платформа за електрическо задвижване MEB е от решаващо значение за ускореното разрастване на глобалната електрическа офанзива в рамките на стратегията на марката ACCELERATE. Архитектурата на Volkswagen, разработена специално за електрическото задвижване, предлага голям пробег, щедро пространство в интериора и позволява софтуерът да се актуализира постоянно over the air. MEB е техническата база за напълно електрическите и изцяло свързани автомобили в ID-семейството.

Чрез последователно фокусиране върху изцяло електрически задвижвания и възможност за употреба в модели от различни класове в рамките на Volkswagen Group, MEB позволява големи икономии от мащаба, намалява разходите за развитието на електрическа мобилност и ускорява прехода към въглеродно неутрална мобилност.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин