Eкипът на Порше БГ с нови лица в началото на 2019 година


29
ян.
2019

Антония Щърбева, Ивайло Кирков и Владимир Тодоров поемат позициите съответно на маркетинг мениджър Volkswagen лекотоварни автомобили, бранд мениджър Volkswagen лекотоварни автомобили и маркетинг мениджър Volkswagen леки автомобили и дигитален маркетинг.

В началото на новата година в екипа на Порше БГ настъпват персонални промени, насочени към развитието на Фолксваген леки и лекотоварни автомобили и засилване на представянето им на българския пазар. Сред специалистите на нови позиции има двама дългогодишни служители на компанията и едно ново лице с опит в автомобилната област.

Антония Щърбева  е завършила висше образование със степен бакалавър по специалността „Международен туризъм“ в УНСС, София и „Стопанско управление“ със степен магистър в Техническия университет в София. Има завършена специализация по „Маркетинг комуникации“ в Университета на Саарланд, Саарбрюкен. В периода 2004 -2015 година изпълнява длъжността маркетинг мениджър Volkswagen леки автомобили в Порше БГ, а от 2018 година е на позиция маркетинг мениджър Volkswagen лекотоварни автомобили.

Ивайло Кирков е завършил висше образование със степен магистър в Техническия университет в София и има зад гърба си 14-годишен опит в автомобилния бранш. В екипа на Порше БГ е от 2006 година и последователно работи като диспонент Volkswagen лекотоварни автомобили и регионален мениджър на Volkswagen леки автомобили. По-късно като бранд мениджър създава Das WeltAuto – програма за употребявани автомбили с гарантиран произход към Порше Холдинг Залцбург. Има и международен опит в Порше Македония.

rptnboz

Владимир Тодоров е доктор по маркетинг, завършил висше образование в УНСС с магистърска степен по специалността „Маркетинг” и степен бакалавър по специалността „Международни икономически отношения”. Разполага с над десетгодишен опит в автомобилния бранш и е работил последователно на позициите мениджър маркетинг и връзки с обществеността на Hyundai за България, мениджър маркетинг и връзки с обществеността на Chevrolet за България и маркетинг мениджър на Opel за България като част от регионалните структури на GM, Chevrolet и Opel. Има опит като директор маркетинг на Нова Броудакстинг Груп и директор маркетинг и продажби в БДЖ-Карго. Преди да стане част от екипа на Порше БГ, работи като ритейл мениджър терминални устройства в Huawei за България и Македония.

 

 

Още по темата