2021
Без двоен под: високият товарен ръб и липсата на второ ниво изнервят при товаренето на Duster Всичко е под око: кокпитът е семпъл и прегледен Задните седалки не предлагат добра странична опора. Предлаганото място отзад е на средно ниво
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
СИЛАТА Е В СПОКОЙСТВИЕТО. Казаното от Конфуций би бил чудесен рекламен слоган за Dacia Duster. Малко преди разглобяването си този SUV показва, че малкото може и да е повече. Макар и първото ми впечатление при пътуването ми до Кьолн да не бе най-доброто. Меките, почти безконтурни седалки не предлагаха добра странична опора. Няма значение! Притежаващият 114 к.с. бензинов двигател не е достатъчно пъргав и не ви приканва да карате бързо. И хубаво, че е така. Тъй като по време на 400-километровото пътуване по магистрала А1 са важни други неща. Аз например винаги гледам първо аудиосистемата. Къде е USB-буксата за външен плейър? Перфектно! На леснодостъпно място точно в мултимедийната система. С едно натискане на тъчскрийна и звукът стартира. Така трябва да бъде! Целият кокпит е убедителен в представянето си с лесното управление и не разсейва водача. Сред положителните неща е и 50-литровият резервоар, който осигурява приличен пробег (до 680 км) и липсата на в повечето случаи изнервящи асистиращи системи за водача. Забелязах обаче още дин недостатък: трябваше да вдигна нависоко касата с бира Kölsch, за да я кача в багажника. Сгънатите задни седалки образуват неприятно стъпало – може и по-добре.
+ изгодна цена, прегледен кокпит, висока позиция на седене с добър обзор.
– много твърда пластмаса както отвътре, така и отвън, висок товарен ръб, малко слаб двигател без достатъчна тяга
DACIA DUSTER SCe 115
СТАРТ 7-ми август 2018 г.
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 16 370 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 98 612 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,3 л А 95 Н/100 км