Ducati Multistrada 1260 S: стойката му охлажда двигателя

0204
2018

С третия мащабен ъпдейт в Болоня монтираха по-големия V2 мотор от XDiavel в Multistrada. Увеличаването на работния обем е с 64 кубика, а машината е оборудвана със система за променливо управление на клапаните DVT. Когато Multistrada 1200 получи DVT за първи път при ъпдейта от 2015 г., в началото отзивите не бяха много добри. Макар и V2 да си вършеше работата отлично, при 5000 оборота мощността рязко намаляваше. Преработката през 2016 г. донесе желания успех на системата. 1262-кубиковият мотор играе в собствена, нова лига по отношение на мощността. Преди обаче да говорим за вихреното придвижване напред, нека разясним как стоят нещата с пригодността за всекидневието на новия мотоциклет. След натискане на бутона стартерът завърта мудно коляновия вал. При температури около нулата V2 се „буди“ доста трудно и след това потегля със солидно количество пушек от ауспуха. Звукът, който издава, определено ще привлече любопитството на съседите. Съединителят отделя прецизно и малко след това установявате колко приятно и леко работи моторът.

Встрани от мултифункционалната стойка от алуминий за LED светлините има нови вентилационни отвори и нов спойлер за резервоара. Освен това стойката играе и ролята на охладително тяло. В кокпита има нов 6,5-инчов (16,5 cм) TFT цветен дисплей, който позволява по-интуитивно управление на широкообхватното електронно оборудване и на асистиращите системи. За мобилния телефон има водонепромокаема поставка с USB букса за зареждане.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин