DS9: високият среден клас от Франция

2105
2021

КОГАТО СТАВА ДУМА ЗА СЕДАНИ от средния висок клас, за какво се сещате? BMW Серия 5? Mercedes E-клас? Audi A6? Ние също, но съществуват и много други модели. Например най-новото френско творение – DS 9. Една представителна лимузина, която е дълга почти пет метра, а с междуосието си от 2,90 метра обещава много място.

Но за това после – сега нека обърнем внимание на външния вид. DS 9 определено ще привлече погледа ви, а леко намусените LED фарове (серийни!) и вертикалните дневни светлини изглеждат великолепно. Солидното количество хром и декоративната ивица с фина гравюра на предния капак придават завършек на впечатляващия външен вид. В профил DS 9 изпреварва германската си конкуренция с електрическите дръжки на вратите. А в задницата светят тесните светлини със структура а ла пчелна пита и габаритите на задните колони. Полъх от Déesse – посланието е прието.

В ниво на оборудване „Performance Line“ вътрешното пространство е щедро покрито с алкантара. Разбира се, можете да си го купите и с кожена тапицерия

Отвътре атмосферата е подчертано спортна. Ниската позиция на седене ни е позната от събрата по техника Peugeot 508. Арматурното табло, седалките и централната конзола на автомобила от снимките са покрити щедро с алкантара, а за още повече благородство се предлага и кожена тапицерия. Два големи монитора (12,3 и 12 инча) се грижат за потока от информация. Изображението следва девиза „function follows form“ –при DS не се сме очаквали друго. Това не се отнася за инфотейнмънт системата, която да… е със сложно управление. Две стъпки в менюто, за да настроите подгряването на седалките? Необичайно разположен бутон за стартиране над централния монитор?

ss Сравнително ниската позиция на седене подхожда на спортния натюрел на нивото на оборудване „Performance Line“

Да, DS 9 със сигурност не е за прагматични натури. В най-високото ниво на оборудване задните седалки са с отопление и функция за масаж – DS 9 е подходящ и за шофьорска лимузина, стига шефът да не е много висок. Иначе ще му липсва пространство в посока нагоре. Затова пък мястото за коленете е впечатляващо.
По отношение на моторизациите за пазарния си старт през лятото DS 9 ще бъде доста сдържан. Изборът е между задвижване с двигател с вътрешно горене с 225 к.с. от 4-цилиндров 1,6-литров бензинов агрегат и разполагаща също с 225 к.с. Plug-in хибридна версия с 1.6-литров 4-цилиндров двигател, която благодарение на батерия с капацитет от 11,9 кВтч може да измине 50 километра изцяло на електричество. По-късно ще се появят и Plug-in вариант с по-голяма батерия и топверсия с електрическо двойно задвижване и 360 к.с. – най-късно тогава финият френски стил ще се превърне в бърз френски стил.

y Габаритните светлини в задните колони са отдаване на почит към добрата стара DS

ИЗВОД

DS 9 е шикозна лимузина с елегантна аура и френски чар. Дано и все повече клиенти в Европа открият за себе си тези предимства!

ss Любов към детайла: часовникът излиза от арматурното табло, щом включите запалването

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин