2020
Товарният отсек е с обем от 370 л – вероятно за да бъде SUV-ът достатъчно компактен и за града До 150 к.с. и 205 Нм развива 1,5-литровият турбодвигател. Консумацията на пропан-бутан е около 10-11 л/100 км В серийното оборудване влизат безключов достъп… …както и кожен салон… …и електрическо регулиране на шофьорската седалка Добра подредба и повече от прилично качество: кокпитът няма да ви разочарова Товарният отсек е с обем от 370 л – вероятно за да бъде SUV-ът достатъчно компактен и за града Всесезонните гуми Michelin Cross Сlimate не се уплашиха от малко сняг, а с 20-цоловите джанти автомобилът изглежда много приятно Бутилката на LPG-системата, монтирана в пода на багажника, е с 88 л номинален капацитет (70 л реално използваем)
Просторен кросоувър с модерна визия на изгодна цена: с тази концепция най-големият модел в гамата на DR за българския пазар трябва да спечели сърцата на клиентите. Номер 6 се простира на дължина 4,5 м и използва за задвижването си 1,5-литров турбодвигател с мощност 150 к.с. (140 – на пропан-бутан) и максимален въртящ момент 205 Нм. Така моторизиран, просторният кросоувър ускорява от 0 до 100 км/ч за 10 сек и достига максимална скорост 187 км/ч – повече от прилични за класа динамични постижения. Но не в тях, а в богатото оборудване и просторната каросерия са основните предимства на DR6.
Освен много място за пътниците отпред и отзад без доплащане получавате система за безключов достъп, камера за заден ход с висока резолюция и динамични насочващи, 8-инчова инфотейнмънт система с функция Mirror Screen (но без вградена навигация), кожен салон и други екстри – още в базовата модификация за 39 390 лв. Ако искате да се придвижвате икономично на пропан-бутан със заводска LPG-система от BRC, ще трябва да доплатите още 1800 лв. Доста по-сериозна е надценка за CNG – почти 5000 лева. DR6 разчита на цели 5 години гаранция, а с дистрибуцията и сервизирането на марката се занимава „Автомотор Корпорация“, която разчита на добре развита мрежа от представителства в страната.

За съжаление, дори срещу доплащане не могат да бъдат поръчани 4х4 или автоматична трансмисия. Най-претенциозните клиенти обаче имат възможност при надценка да получат ръчно изработен кожен салон с набук – италианско докосване в най-висша форма.

Нашият тестови автомобил с LPG консумираше средно между 10 и 11 л пропан-бутан на 100 км и ни изненада приятно с пътното си поведение. За толкова висок автомобил то беше повече от прилично – най-вече благодарение на многораменното независимо задно окачване. 20-цоловите джанти изпълват оптимално калниците на DR6, но и влияят неблагоприятно на возията. И двете версии в гамата – Cross и Sport, се предлагат с 2-цветна каросерия.
На магистрала ще усетите липсата на шеста скорост, а предавателните числа на трансмисията са проектирани по-скоро за предимно градско шофиране. Иначе двигателят осигурява стабилна тяга, след като прескочите съвсем леката турбодупка в началото.

ИЗВОД
Флагманът на италианската марка DR е автомобил, с който няма да се налага да правите съществени компромиси. „Шестицата“ има добри шансове да се наложи на българския пазар – и то не само благодарение на богатото си серийно оборудване и просторното купе, но и на атрактивния си дизайн. Опциите за алтернативно задвижване (метан/пропан-бутан) с уредби на лидерите в областта BRC осигуряват възможност за по-ниски разходи за гориво.

ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ
Двигател 4 цилиндъра, турбо, отпред напречно Работен обем 1498 куб.см Мощност 110 кВт (150 к.с.)/103 кВт (140 к.с.) на пропан-бутан Макс. въртящ момент 205 Нм при 4000 об/мин Задвижване предно/5-степ. трансмисия Д/Ш/В 4506/1841/1740 мм Тегло (празен) 1498 кг Товарен обем 370-1000 л 0–100 км/ч 10 сек Макс. скорост 187 км/ч Разход EU-Mix 8,1 л (10,3 л на пропан-бутан) Емисии CO2 152 г/км (138 г/км на пропан-бутан) Цена от 41 190 лв.