Dodge Ram и Бойко Кръстанов: без прикритие

Dodge се превърна в приятната екзотика в автомобилния парк на хитовия криминален сериал


26
авг.
2016

Dodge Ram: в САЩ зад това име се крие един от най-известните пикапи на всички времена. В последното си издание колосът (с дължина почти 6 м!) остава типичен truck. Или може би – не толкова типичен: истинско дърво в интериора, модерна мултимедийна система и дори въздушно окачване като опция? Това „товарно добиче” определено има амбиции да бъде нещо повече от великан на пътя, с който да теглите вашата яхта или ремаркето с расовите си коне. „Щеше ли Ram да бъде подходящ за агент Ерол Метин?” – е първият ни въпрос към Бойко Кръстанов, звездата от сериала „Под прикритие”. „Не, може би, щеше да отива повече на Иво Андонов”, смята младият талант.

Бойко Кръстанов играе ченге и в ирландски сериал. На заден план: товарният отсек с дължина над 1,7 м

Бойко Кръстанов играе ченге и в ирландски сериал. На заден план: товарният отсек с дължина над 1,7 м

В „слалома” си между добрите и лошите неговият герой се придвижваше с Dodge Challenger RT, доста нетипичен за българския подземен свят и за страната ни модел. „Любимият ми момент беше тогава, когато се наложи да мина колкото се може по-бързо пред камерата, докато героят ми бързаше да спре Мартин с бомбата”, спомня си Бойко щастливите моменти от снимките. Той и досега остава впечатлен от стабилното поведение на широкия почти 2 м „американски мускул”. Сега Кръстанов е с нас за кратък тест на задвижвания от 3-литров дизел Ram. Пикапът далеч не е толкова шумен и гръмогласен като Muscle Car-а, а напротив – колосът впечатлява със своята обезшуменост и с приличния си разход. 13,4 литра (по бордови компютър) са съвсем прилична стойност за подобно „животно”. На фона на високите технологии – като 8-степенна автоматична трансмисия и модерна инфотейнмънт система – лошо впечатление прави единствено липсата на система за следене на мъртвата зона (има ли я като опция). Иначе интериорът е изпипан много добре. Елементи като декоративните елементи от истинско дърво и отоляемите седалки (дори и отзад) разкриват, че Ram е нещо много повече от кола за работа и че неговите премиум претенции изобщо не са въздух под налягане.

Технически данни: Dodge Ram 1500 Crew Cab Laramie Diesel

V6, турбодизел; отпред надл. Работен обем 2987 куб.см Мощност 244 к.с. при 3600 об/мин Макс. въртящ момент 569 Нм при 2000 об/мин Макс. скорост 190 км/ч 0-100 км/ч 9,9 сек Двойно задвижване/8-степ. автоматична трансмисия Обем на резервоара 98 л Д/Ш/В 5817/2017/1992 мм Обем на товарния отсек 1300 л Собствено тегло 2770 кг Разход ЕU-Mix 9,5 л/100 км СО2 258 г/км Цена: от 147 000 лв.

На Ерол Метин не би му отивал Ram, огромният пикап би пасвал по-скоро на Иво Андонов, смята младият актьор

На Ерол Метин не би му отивал Ram, огромният пикап би пасвал по-скоро на Иво Андонов, смята младият актьор

Италианско сърце: дизеловият V6-мотор с 244 к.с. и 569 Нм е същият като при Maserati Ghibli

Италианско сърце: дизеловият V6-мотор с 244 к.с. и 569 Нм е същият като при Maserati Ghibli

Посредством този бутон на колоната на волана можете да настройвате позицията на педалите

Посредством този бутон на колоната на волана можете да настройвате позицията на педалите

Версията Laramie е с декорации от истинско дърво

Версията Laramie е с декорации от истинско дърво

Отопление на волана, вентилация на седалките, автоматик c управлeние от въртящ се селектор... този пикап е много повече от „работен кон”

Отопление на волана, вентилация на седалките, автоматик c управлeние от въртящ се селектор… този пикап е много повече от „работен кон”

Индексът 1500 се използва за най-малката версия на Ram

Индексът 1500 се използва за най-малката версия на Ram

Още по темата

Card image cap
Kadett GSi срещу Insignia GSi: сравнение на несравнимите

25
ное.
2017

Opel пуска отново GSi – този път като Insignia. Дали новият модел притежава чара на някогашния Kadett GSi?

Card image cap
Завод, който вече не съществува

30
мар.
2017

През тази година заводът на Opel в германския град Бохум щеше да навърши 55 години. За съжаление той вече не съществува - сградите са съборени, през една част от територията му минава магистрала, а някогашните паркинги сега са застроени с палатки и контейнери, приютили бежанци. Припомняме ви един репортаж по случай 50-годишнината на завода

Card image cap

В последния брой:

Архив >