Тунинг » Delta 4×4 Suzuki Jimny – още по-високо

Delta 4×4 Suzuki Jimny – още по-високо

1011
2022

Клубът на яките преработки на Jimny се сдоби с още един член

Култовото ново поколение на Suzuki Jimny междувременно стана доста желано от тунинг специалистите. Сега Delta 4×4 са направили малкия катерач още по-пригоден за извън пътя. Като пример е послужил един техен предишен модел-класика.

През 1982 г. двама офроуд-ентусиасти решават даучастват на рали Париж-Дакар. Със Suzuki LJ 80 – по онова време най-малкият 4×4-автомобил на света. На 1-ви януари 250 автомобила и 130 мотоциклета стартират от Париж към отдалечения на 10.000 километра Дакар, столица на Сенегал. Това е четвъртото издание на легендарното рали „Париж-Дакар”. На старта е и д-р Алоис Шнек, зъболекар от Мюнхен, както и Йозеф Лодер, инженер в Delta Geländesport.

20 дни по-късно – след преход през пустинята от Франция, през Алжир, Мали и Сенегал – само 90 автомобила и 30 мотоциклета достигат до целта на плажа в Дакар. Сред тях е и Suzuki-о на двамата млади ентусиаста. Макар и извън класирането, но все пак на собствен ход. Причината: след близо 3000 изминати километра има проблем с автомобила, а двамата го ремонтират сами за една нощ. Всички са възхитени, но въпреки това LJ 80 е изваден от състезанието съгласно регламента.

Почти 40 години по-късно Delta 4×4 има идеята, да използва намиращата се във фирмата класика от 1982 г. като образец за „Dakar-версия“ на новото Suzuki Jimny – с идентични детайли включително и лепенките. Освен това тунинг-специалистите са повдигнали Jimny-то с 30 сантимета, а още пет сантиметра идват от специалния комплект „Body Lift Kit“.

Под широките калници има джанти от предлаганата от Delta 4×4 гама: алуминиевите Legacy Forged с размер 16×8. Те са – също както и тези през 1982 – са с гуми на американските специалисти от Mickey Thompson с размер 285/75 R 16. На по-късен етап Delta 4×4 ще се предлага и с булбар, допълнителни фарове и багажник за покрива.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин