Defender V8 oт Ares Design: по-брутален от G-клас?


18
ян.
2021

Тунинг фирмата Ares Design представи своя проект на базата на Land Rover Defender Spec 1.2. Компанията добави на офроуд иконата модерни акценти, освежени дизайнерски елементи и естествено – повече мощност. Именно силовият тунинг е задължителен, ако търсите динамика при класически Defender.

Хората от Ares скриват всички видими болтове по каросерията и „раздуват“ калниците. „Британецът“ получава облицовки от фибростъкло, LED-фарове и нови кръгли задни LED-светлини. Автомобилът е получил панорамен покрив, по-големи задни стъкла и 18-цолови джанти по проект на Ares. Новост в интериора освен кожата и елементите от фибростъкло е и инфотейнмънт системата, поддържаща Apple CarPlay и Android Auto.

Най-интересното oбаче е под предния капак – там вече не работи 4-цилиндров дизел, а 4,8-литров бензинов V8 с 286 к.с. и максимален въртящ момент 440 Нм. Задвижващият агрегат е комбиниран с усилена 8-степенна автоматична трансмисия. Ares поставя усилени полуоски и карета и монтира електронно регулируемо окачване. За ефективното спиране се грижат 6-бутални спирачни апарати AP Racing. Клиренсът е увеличен с 35 мм. Цялостният тунинг проект отнема около три месеца, а кокпитът бива оформен спрямо индивидуалните желания на клиента.

На стария Defender V8 беше поставян и заводски – но в ограничената до 150 екземпляра серия Works V8, пусната през 2018. 5-литровият атмосферен бензинов агрегат при нея генерира 405 к.с. и 515 Нм максимален въртящ момент. Благодарение на тях Defender ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,6 сек и достига максимална скорост 171 км/ч. Цената на Defender Works V8 беше около 340 000 лева.

Още по темата

Бюлетин

Card image cap

В нашия годишник:

Архив >