2021
BMW Серия 7 с Plug-in-хибрид е ориентирана към по-нисък разход на гориво. С повече конски сили тунинг-специалистите от Dähler са се погрижили и за това, динамичните характеристики да са подобаващи
Въпреки мощността си от 394 к.с. BMW 745Le не е създадено за високи скорости на пистата. Луксозния баварски модел с Plug-in-хибрид блести най-вече с лукс и приличен разход на гориво. Когато обаче батерията му се изтощи, то с пестеливостта и мощността се приключва. За да може при изтощена батерия динамичните характеристики все пак да са подобаващи, швейцарските тунинг-специалисти от Dähler предлагат увеличение на мощността за 745Le. По този начин моделът разполага с повече конски сили от актуалното M3 Competition!
11 к.с. повече от BMW M3 Competition
Серийно 3-литровият 6-цилиндров двигател разполага с 286 к.с., а електромоторът добавя още 113 к.с. Dähler увеличават мощността на двигателя с вътрешно горене на 408 к.с., с което той вече надвишава серийната системна мощност от 394 к.с. Сега на разположение са общо 521 к.с. и 865 Нм максимален въртящ момент! Това е повече от щедро – новите M3 и M4 Competition например разполагат със „само“ 510 к.с. При желание хората от Dähler вдигат и максималната скорост, като конкретни данни не са посочени. Електрическият пробег на модела остава 42 километра, а максималното темпо в електрически режим е 140 км/ч. Според BMW средният разход е 2,3 литра, но по време на теста установихме 6,6 л/100 км. Вероятно разходът на Серия 7 на Dähler това число ще се повиши.
Връщаме се обратно към тунинга. За подобаващ звук швейцарците са монтирали ауспухова уредба от неръждаема стомана. За моделите без въздушно окачване се предлагат и спортни пружини за смъкване на каросерията и окачването. Алуминиевите джанти с размер до 22 цола придават повече представителност на хибридната Серия 7 и пестят до 35 процента от теглото (в сравнение със серийните джанти). Всички тунинг-елементи се предлагат и за късата база на модела. Тунинг-специалистите дават информация относно цените при запитване.