Нашите съвети » Dacia Jogger: може много, струва малко!

Dacia Jogger: може много, струва малко!

0709
2022

Тестовите автомобили на AUTO BILD трябва да изминат 100.000 километра за кратко време. Тук можете да прочетете, какви са нашите преживявания с тези коли!

Старото ми комби е автомобил като швейцарско джобно ножче. Използвал съм го като средство за транспортиране на строителни материали, като такси за партита, дори и като кемпер. И тъй като по-новите комбита или SUV-овете са или прекалено тесни, или твърде благородни (а микробусите твърде скъпи), за да бъдат товарени в тях матраци, дървен материал или приятелите ми, аз просто задържах своя 21-годишен всестранен талант. „Днес такива неща вече не се произвеждат“, казвах аз винаги. А след това попаднах на Dacia Jogger.

Отчасти миниван, отчасти SUV, отчасти комби – и всичко това за под 22.000 евро. Бях скептичен, дали ще се получи – скоро обаче забелязах, че наистина се получава. Вътрешното пространство изглежда здраво и е просторно – макар и третият ред седалки да е само за деца. Когато го разглобите с няколко движения, ще разполагате с огромно товарно пространство. Ако пък сгънете и втория ред седалки, направо ще разполагате с миниатюрен дом. Jogger владее и пътуването на дълги разстояния: дори и при висока скорост той остава сигурен и комфортен. Седалките са удобни, а благодарение на Android Auto, както и Apple CarPlay инфотейнмънт системата е абсолютно гъвкава.

Малкият 1-литров 3-цилиндров мотор под капака не осигурява висок адреналин, но помага на Jogger да се справи при изпреварване. Нашата версия на газ пък притежава голям пробег и харчеше по 6,2 литра пропан бутан на 100 километра. Ура! Значи все още ги има – многофункционалните инструменти сред автомобилите.

Dacia Jogger в продължителния тест на AUTO BILD

• старт на продължителния тест: 28-ми юли 2022 г.
• цена на тестовия автомобил с екстрите: 21.500 евро
• досега сме изминали: 4242 км
• тестов разход на гориво: 7,1 л А 95 Н/100 км
• плюсове: много хитроумни детайли във вътрешното пространство, голям пробег благодарение на допълнителен резервоар за пропан-бутан, страхотен автомобил за дълъг път.  

• лошо: окачването е малко люлеещо при движение по път с неравности, третият ред седалки е малко трудностъпен.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ