Новини » Dacia представи студия на електрическо бъги

Dacia представи студия на електрическо бъги

2109
2022

Без врати, без прозорци, без инфотейнмънт система. Електрическият Manifesto е концептуален автомобил за истински приключенци. AUTO BILD ще ви разкрие детайли относно офроудъра!

Новата студия на Dacia се казва Manifesto и тя няма прозорци (също и предно), врати, покрив. За разлика от при Jeep Wrangler те не са демонтиращи се, а изобщо не са налични. Не забравяйте обаче: това е само студия. По-скоро е невероятно, Manifesto да се появи в серийно производство.

Фарове или фенерче?

Какво представлява Manifesto? От една страна електрическо офроуд-бъги. И действително концепцията е такова – благодарение на големия си просвет и на двойното си задвижване. Има и някои интересни детайли: например Manifesto има само един фар и той може да се носи извън автомобила като фенер. Например в къмпинга, а тогава батерията може да се ползва като източник на ток.

Винаги има спален чувал

Тъй като студията не е защитена от дъжд, кал и лоши атмосферни условия, целият интериор може да се мие. Тапицериите на седалките също се свалят и могат да се ползват като спални чували. За да бъде вътрешното пространство устойчиво на вода и кал, Dacia са се отказали от инфотейнмънт-системата. Като навигация можете да ползвате телефона си – има инсталирана стойка. Арматурното табло е направено от корк, а каросерията – от рециклирана пластмаса.

А къде да разположим багажа? Няма нито багажник, нито задна седалка. Остава само покривът. За да могат да се натоварят различни неща, носещите елементи могат да се регулират – в зависимост от теглото. Dacia обаче не ни дава информация, колко може да пренася Manifesto.

Електрическото бъги е манифестът на Dacia

А защо „Manifesto“? Едва ли името предполага, че в бъдеще Dacia ще пуска само офроуд-бъгита и иска да използва новата студия като манифест. Производителят обаче посочва, че студията ще ни даде представа за новата насока при електрическото портфолио на марката.

Още по темата

Card image cap

В новия брой:

Архив >

Бюлетин

ƒ