2021
Този тунингован Opel Ascona C няма почти нищо общо със своята база. С бодикит, специална боя и двигател от GSi той иска да спечели титлата за най-добрия тунинг автомобил в Германия.
Тук виждате един от претендентите за титлата Tuning Trophy Германия. За нея се конкурират автомобили с различни форми, цветове, години на производство и тунинг стилове. Лигата на германските класики влиза Opel Ascona C от 1987 г. По принцип този модел прави впечатление на сдържан и скромен. Но това определено вече не важи за яркозелената Ascona от Тобиас-Мор Вайнгард.
Тунинг части от Mattig и Irmscher
44-годишният мъж работи върху своя Opel от 2013 г. и оттогава до днес е направил огромен брой модификации. Каросерията е оборудвана с бодикит Mattig, с който автомобилът изглежда като състезателен благодарение на издължените брони и големите въздуховоди. Върху капака на багажника е поставен спойлер Irmscher. Отворите за въздух на капака от Astra F GSi са абсолютна класика в тунинга на Opel. Като финален акцент Ascona-та е боядисана цвят на Audi Java green, върху който са добавени пламъци, нарисувани с аерограф. В комбинация с окачване KAW 16-цоловите алуминиеви джанти Borbet с централна част в цвета на каросерията изглеждат още по-атрактивно.
Двойно по-висока мощност благодарение на двигател от GSi
Под капака на тази Astra C някога е имало скромен двигател със 75 к.с. Мор-Вайнгарт го демонтира и трансплантира четирицилиндровия C20XE, който е поставян и на Kadett GSi. 16-клапановият агрегат развива 150 к.с. и максимален въртящ момент 196 Нм. Това са значително повече от 130-те „коня“, които бяха максимално възможни за Ascona C. Кокпитът е персонализиран със спортен волан Raid, спортни седалки, колани Schroth и части в цвета на купето. Ще бъде интересно да видим как ще се справи Opel Ascona в Tuning Trophy Германия срещу BMW E92 M3 и Nissan Skyline R33.