2021
ЕДИН SUV С ШИКОЗНА ВЪНШНОСТ, по възможност икономичен, въпреки това мощен, а защо не и електрически подпомаган (в Германия все още има солидни субсидии от държавата)– истинска мечта. Мечта ли? Не, можете да я осъществите срещу 88 240 лева (изчислено по данни за Германия) при дилъра на Seat. Той ще ви продаде – макар и не чак толкова изгодно – Cupra Formentor VZ 1.4 e-Hybrid с 245 к.с. от фин електро-бензинов микс. Подобни екстри предлага и Hyundai Tucson 1.6 T-GDI. Той дори разполага с 265 к.с. и притежава двойно задвижване. Притежаващият две сърца Tucson е продаван от Hyundai за 75 900 лв. И двата SUV-а са с автоматични скорости, и двата предлагат около 60 километра пробег по WLTP в електрически режим.
Кой е по-добър ли? Ще изясним след сравнителния ни тест в класа на компактните Plug-in SUV-ове. По-големият автомобил идва от Корея. Tucson се усеща доста по-просторен, като особено отзад има повече място. Седалките са добре оформени и приятно тапицирани, а достъпът до задните места е значително по-лесен. Единствено при темата странична опора Tucson изостава – тук по-добре се представя Cupra. Освен това Hyundai побира повече багаж от Cupra и притежава със 100 кг по-голям полезен товар. Същевременно Tucson е по-тих от Formentor. Външните шумове и шумът от движение са по-добре изолирани и не влизат толкова активно във вътрешното пространство на „корееца“. Освен това Tucson предлага на своите пасажери по-фино окачване и по-богато оборудване – така например има серийно отопление на седалките (предните).
Продължете на следващата страница