2022
Междинни резултати от продължителните тестове на AUTO BILD
ТОЗИ „ЯПОНЕЦ” го влече на север. От Хамбург е близо до Скандинавските страни. И там, където вече на никого не е разрешено да кара бързо, червеният SUV за дълъг се чувства на своя територия. С щедро предлагано място и комфортно окачване пасажерите се чувства превъзходно. Водачът внимава с десния си крак – трябва да бъде дисциплиниран. Може би си спомняте: CR-V не обича нервното шофиране. Непремерените натискания на педала на газта предизвикват мъчително виене и акустично натрапване – още повече, че Honda CRV е комбинирана с безстепенна автоматична трансмисия и при директно извикване на голяма мощност не реагира много бързо. Всичко това обаче не е необходимо. По-добре не пришпорвайте двигателя с вътрешно горене и го използвайте само за осигуряване на ток за електромотора. Тогава ще работи спокойно.
+ годно за ежедневието място, приличен комфорт на возене, удобни седалки, голям багажник.
– звучи напрегнато при високи обороти/ускорение, само със 750 кг прикачен товар.
HONDA CR-V e:HEV 4WD
СТАРТ 21-ви октомври 2021
ЦЕНА С ЕКСТРИТЕ 47 850 евро
ДОСЕГА СМЕ ИЗМИНАЛИ 17 315 км
ТЕСТОВ РАЗХОД НА ГОРИВО 7,0 л А 95 Н/100 км